tag:blogger.com,1999:blog-27929612.post1518741375425099965..comments2023-09-20T16:59:33.091+03:00Comments on dangerfew!!!: Το ρεκτιφιέ της κρισιμότητας | Helter Skelterdangerfewhttp://www.blogger.com/profile/05070541130227611215noreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-27929612.post-81073129311751984462011-12-13T16:00:51.477+02:002011-12-13T16:00:51.477+02:00Izi,
εξαιρετικά ευθύβολη ανάρτηση brother!
Με τόσ...Izi,<br />εξαιρετικά ευθύβολη ανάρτηση brother!<br /><br />Με τόση περιφερειακή "κρισολογία" πάει να ξεχαστεί τι είναι πράγματι κρίση και σε τι αφορά - εννοώ τη ριζική ματαίωση και ρήξη του ανθρωπολογικού τύπου που συνέχει μια κοινωνία.HollowSkyhttps://www.blogger.com/profile/07113989026004531441noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-27929612.post-3162553930085585562011-12-13T15:11:18.891+02:002011-12-13T15:11:18.891+02:00izi ξέχασες τον Billy Ward!-))izi ξέχασες τον Billy Ward!-))Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-27929612.post-78662647510289683772011-12-13T13:29:41.751+02:002011-12-13T13:29:41.751+02:00Παναγιώτη
Ναι.
Και βέβαια πρόκειται για καταιγίδα...Παναγιώτη <br />Ναι.<br />Και βέβαια πρόκειται για καταιγίδα εικονική.<br />Η τέχνη σήμερα επιχειρεί την καταγραφή και την φανέρωση των εντάσεων και των διαφοροποιήσεων τους. <br />Η εικονική "καταιγίδα των κρισιμοτήτων" εμποδίζει (και) αυτήν την δυνατότητα φανέρωσης.<br />Σε αυτό το σημείο -και εξ αιτίας αυτού του θορύβου- το ενδιαφέρον εντοπίζεται στην αδυνατότητα της αναπαράστασης.izihttps://www.blogger.com/profile/06828903150426542907noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-27929612.post-612813118178351432011-12-13T10:47:43.304+02:002011-12-13T10:47:43.304+02:00Izi,
Έχεις δίκιο!
Αυτή η καταιγίδα «κρισιμοτήτων» ...Izi,<br />Έχεις δίκιο!<br />Αυτή η καταιγίδα «κρισιμοτήτων» είναι η εκδήλωση μιας «μη συστημικής κυριαρχίας», ενός καπιταλισμού που έχει μάθει να ζει στο όριο, να δρα μεσοπρόθεσμα, να δρα κατά περίπτωση, είναι η έλλειψη μιας πραγματικής νέας ρύθμισης στον μεταφορντισμό.<br /><br />[…] η ίδια η τέχνη αυτοδιαλύεται ως αναπαράσταση και πραγματώνεται στην αμεσότητα των "εικονικών πραγματικοτήτων". Για το εικονικό, μόνο η ισχύς του τρέχοντος είναι ένα αντικείμενο της θεραπείας και της διαχείριση του υπάρχοντος. Μέσα σε αυτή την συνεχή πραγμάτωση το εικονικό εξαλείφει, οποιοδήποτε παρόν, οποιαδήποτε ιστορικότητα, οτιδήποτε εφήμερο. Τοποθετημένη σε αυτές τις συνθήκες, τις οποίες επικαλείται ως δικές της, η τέχνη δεν έχει πλέον την ικανότητα να αναπαριστά τον σημερινό κόσμο. Imaging, συνδυαστική πληροφορική και ροή των υποκειμενοποιημένων σωματιδίων που αποσυνθέτουν και ανασυνθέτουν τα δίκτυα των σημείων από τα οποία είναι όλα τα άτομα που προορίζονται να βοηθήσουν να επιτευχθεί αυτή η «κοινωνία των δημιουργών» που ο Isidore Isou και οι λετριστές ονόμασαν στην επιθυμία τους ... έγινε είκοσι χρόνια αργότερα ... "κοινωνία της δημιουργικότητας" όπως και κάθε υπάλληλος ενός διαφημιστικού γραφείου.[…] J. GIGOUpanagiotishttps://www.blogger.com/profile/11587054521513940281noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-27929612.post-70395327317536473772011-12-13T08:42:38.508+02:002011-12-13T08:42:38.508+02:00Μου θυμίσατε ένα γνωστό που, πάντα τέτοιες μέρες, ...Μου θυμίσατε ένα γνωστό που, πάντα τέτοιες μέρες, αντί χαιρετισμού, απευθύνει μέσ' απ' τα δόντια τη φράση: <b>μέρες κρίσιμες</b>, έτσι ώστε ν' ακούγεται σαν merry christmas...tamistashttp://mhnymal.blogspot.com/noreply@blogger.com