tag:blogger.com,1999:blog-27929612.post4576669438374963696..comments2023-09-20T16:59:33.091+03:00Comments on dangerfew!!!: Ο Αισθητισμός και ο Φασισμός (περί ΑΓΡΑΣ)dangerfewhttp://www.blogger.com/profile/05070541130227611215noreply@blogger.comBlogger10125tag:blogger.com,1999:blog-27929612.post-9031135885764357282010-04-30T20:02:55.330+03:002010-04-30T20:02:55.330+03:00αμ, γι' αυτό...
τέλος πάντων, έχεις εσύ το δι...αμ, γι' αυτό...<br /><br />τέλος πάντων, έχεις εσύ το δικό μου μέιλ, για ό,τι θελήσεις - δεν χανόμαστε...<br /><br />:)χαρηhttps://www.blogger.com/profile/06066920592003046571noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-27929612.post-40687904365566088942010-04-12T11:22:15.620+03:002010-04-12T11:22:15.620+03:00Χάρη,
έχω αλλάξει μέιλ - δεν είμαι πια enastros.Χάρη,<br /><br />έχω αλλάξει μέιλ - δεν είμαι πια enastros.HollowSkyhttps://www.blogger.com/profile/07113989026004531441noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-27929612.post-51264268409346470622010-03-26T19:44:44.841+02:002010-03-26T19:44:44.841+02:00καλά, δεν λειτουργούν τα μέιλ;
υπόψιν :)καλά, δεν λειτουργούν τα μέιλ;<br /><br /><br />υπόψιν :)χαρηhttps://www.blogger.com/profile/15815407571569166833noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-27929612.post-5355473217044549302010-03-26T16:35:18.601+02:002010-03-26T16:35:18.601+02:00Χάρη,
καλημερίζω μετά χαράς κι εγώ! Τα φιλιά μας σ...Χάρη,<br />καλημερίζω μετά χαράς κι εγώ! Τα φιλιά μας στον παλιόφιλό μας, όποιος κι αν είναι. Να μη χανόμαστε, έτσι;HollowSkyhttps://www.blogger.com/profile/07113989026004531441noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-27929612.post-80269738788030488052010-03-25T18:07:07.135+02:002010-03-25T18:07:07.135+02:00καθυστερημένο αγαπητοί (φαντάζομαι μού επιτρέπετε)...καθυστερημένο αγαπητοί (φαντάζομαι μού επιτρέπετε) αλλά - φαντάζομαι επίσης - ότι δεν πειράζει και τόσο η καθυστέρηση :)<br /><br />http://simiomatariokipon.wordpress.com/<br /><br />δλδ για να εξηγούμαι θέτω υπόψη σας το βλογ για δύο λόγους : ο ένας είναι το (μικρό) εκεί ποστ περί τού και εδώ θέματος<br /><br />ο άλλος διότι χτες μιλώντας με (καινούργιον) δικό μου φίλο (και παλαιόν δικόν σας) έμαθα για την ύπαρξη αυτού - τού δικού σας - βλογ καθότι ώς τώρα σάς ήξερα μόνο ως happy και μάλλον καλό (μού) έκανε που σάς έμαθα και ως danger<br /><br />τα υπόλοιπα άλλη φορά και με άλλες ευκαιρίες (καθόλου δεν λείπουν καλό-κακό)<br /><br />btw μόνο, πιστεύω ότι έχει μια σημασία η επισήμανση τών όσων υπόγραψαν για να μπορούμε να δίνουμε μια σημασία και σ' αυτούς που δεν υπόγραψαν - όπως πχ εκτός από εκείνους που αναφέρει ο izi, σ' αυτούς που δεν υπόγραψαν συμπεριλαμβάνεται (και το θεωρώ περισσότερο παντός άλλου σημαντικό) ο ψυχίατρος Δημήτρης Πλουμπίδης [ ο οποίος είχε παρουσιάσει βιβλίο τής - "περίπου μητέρας" του - Έλλης Παππά (εκδοθέν από τήν άγρα) μαζί με τον Παντελή Μπουκάλα (που αυτός υπόγραψε) ] - αλλά μπήκα σχεδόν βέβαια στο θέμα τής ανάρτησης<br /><br />λοιπόν εν πάση περιπτώσει εγώ (απειλώ ότι) θα βάλω το μπλογκ σας στο μπλογκρόλ μου μολονότι εκείνο (το -ρολ) ονομάζεται "πηγαινοερχόμαστε" και είναι αληθές στην περίπτωση μας μόνον κατά το ήμισυ,<br /><br />μετά χαράς,<br /><br />έρρωσθε.χαρηhttps://www.blogger.com/profile/15815407571569166833noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-27929612.post-57153398753405181632010-03-02T23:54:38.682+02:002010-03-02T23:54:38.682+02:00Πόσο κάνει 49+18 ρε παιδιά;Πόσο κάνει 49+18 ρε παιδιά;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-27929612.post-91331618253137519852010-02-28T21:29:47.223+02:002010-02-28T21:29:47.223+02:00Hollow, έχει μια σημασία να μην παρουσιάζονται ως ...Hollow, έχει μια σημασία να μην παρουσιάζονται ως "49 διανοούμενοι" συνιστούν στο δικαστήριο να δικαιώσει το αφεντικό.<br />Είναι όπως και να το κάνεις μια γενίκευση. Άσε που κάποιοι φίλοι με ρώτησαν.<br />Πιστεύω ότι είναι απόλυτα απερίσκεπτο από μέρους τους στην καλύτερη περίπτωση. <br />Η δική μου γνώμη για αυτούς και άλλους 49 ή περισσότερους έχει κατατεθεί στο μπλογκ σε παλαιότερο ποστ.<br /><br />Νομίζω ότι έχουμε να κάνουμε με ξεκαθαρή ανοησία σε κάποιες περιπτώσεις, την ένσκοπη κακία σε άλλες, την αδιαφορία και την υστερόβουλη τακτική.<br /><br />Να τσιτάρω κι εγώ τον Μπένγιαμιν μιας και τον αναφέρει ο Φ.Τερζάκης από το "Μονόδρομο"οπου σημειώνει σε πολύ ζοφερούς καιρούς, (από τις εκδόσεις Αγρα :-)<br />Μετάφραση Νέλλη Ανδρικοπούλου (δεν υπέγραψε) και επιμέλεια Γιώργος Σαγκριώτης (ούτε κι αυτός νομίζω)<br /><br />"Όποιος αποφεύγει να αντιληφθεί την παρακμή δεν θα αργήσει να επικαλεστεί κάποιαν ιδιαίτερη δικαιολογία για την παραμονή , την δράση και τη συμμετοχή του σ'αυτό το χάος. Όσες διαπιστώσης της γενικής αποτυχίας , τόσες κι οι εξαιρέσεις για την σφαίρα της προσωπικής δραστηριότητας, τον τόπο κατοικίας και την στιγμή. Η τυφλή θέληση να περισωθεί το γόητροτης προσωπικής ύπαρξης μάλλον, παρά αυτή να απελευθερωθεί τουλάχιστον από το φόντο της γενικής τύφλωσης με μιαν απερίφραστη καταδίκη της αδυναμίας και της εμπλοκής της, επιβάλλεται σχεδόν παντού. Γι'υτό κυκλοφορούν στον αέρα τόσες απόψεις για την ζωή και κοσμοθεωρίες, και γι'αυτο προβάλουν εδώ τόσες αξιώσεις, επειδή τελικά σχεδόν πάντα στοχεύουν στην επικύρωση μιας ασήμαντης ιδιωτικής κατάστασης.<br />Γι'αυτό είναι και τόσο γεμάτος ψευδαισθήσεις κι αντικατοπτρισμούς κάποιου ανθηρού μέλλοντος, που παρ' όλα αυτά ανατείλει μέσα σε μια νύχτα, επειδή ο καθένας δεσμεύεται από οπτικές απάτες της στενά προσωπικής του σκοπιάς"izihttps://www.blogger.com/profile/16332558880153615646noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-27929612.post-68146117914032457002010-02-27T21:34:06.481+02:002010-02-27T21:34:06.481+02:00Ίζι μου,
δεν ξέρω τι ενδιαφέρον έχουν τα ονόματα ό...Ίζι μου,<br />δεν ξέρω τι ενδιαφέρον έχουν τα ονόματα όσων υπέγραψαν. <br /><br />Με τη ευκαιρία, τσιτάρω Υβ Λε Μανάκ:<br /><br /><strong>Αντίθετα απ' ό,τι νομίζαμε, ο Μάης του 68 δεν ήταν η απαρχή μιας νέας εποχής. Ήταν το τέλος της παλιάς. <br />Ελάχιστα άτομα κατάλαβαν, ότι δεν είναι πια δυνατόν να ασκούμε κριτική στον τρόπο παραγωγής χωρίς να κριτικάρουμε τον τρόπο επικοινωνίας. Μόνο που η κριτική του τρόπου επικοινωνίας θέτει σε αμφισβήτηση τον ίδιο το ρόλο των διανοουμένων - πώς λοιπόν να έρθει στο φως της δημοσιότητας;<br /><br />Από τη στιγμή που, με την πετρελαϊκή "κρίση" του 1973, εμφανίστηκε ο νεοφιλελευθερισμός, οι διανοούμενοι κάθισαν στ' αυγά τους και με τον ένα ή τον άλλο τρόπο στρατεύτηκαν στο πλευρό της "καινούργιας ελευθερίας". Αιώνες ψευδούς συνείδησης τύλιξαν σαν φλούδες κρεμμυδιού τον εγκέφαλό τους.<br /><br />Η αυτονόμηση της σκέψης έχει πλέον ολοκληρωθεί! Η σκέψη κατάντησε ένα εμπόρευμα σαν όλα τ' άλλα και οφείλει να προσαρμόζεται στους κανόνες της αγοράς. Ο ρόλος των διανοούμενων φανερώθηκε σε όλη του τη γύμνια: η συμμαχία τους με την αστική και τη μικροαστική τάξη είναι οριστική. Είναι ολοφάνερο, πως οι διανοούμενοι κατάντησαν όργανα της κυρίαρχης κατήχησης.<br /><br />Μετά το 1968 οι διανοούμενοι συστρατεύτηκαν με το νεοφιλελευθερισμό κι έπαψαν να μιλούν για το λαό ... και ο λαός εξαφανίστηκε! Από τότε θεωρήθηκε "λάθος οπτική γωνία" η οποιαδήποτε αναφορά στο λαό και τη χειραφέτηση. Οι σημερινοί διανοούμενοι δεν αντέχουν την κριτική σκέψη.</strong>HollowSkyhttps://www.blogger.com/profile/07113989026004531441noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-27929612.post-74911334462331240122010-02-27T21:21:52.228+02:002010-02-27T21:21:52.228+02:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.HollowSkyhttps://www.blogger.com/profile/07113989026004531441noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-27929612.post-48104870417896654062010-02-27T13:07:43.493+02:002010-02-27T13:07:43.493+02:00Νομίζω πριν από όλα να αναφέρουμε τα ονόματα των δ...Νομίζω πριν από όλα να αναφέρουμε τα ονόματα των διανοούμενων για τους οποίους γίνεται η κουβέντα.<br />Πραγματικά δημιουργεί έντονο αίσθημα απελπισίας η "απερισκεψία" αυτών των ανθρώπων. <br />Δείτε τους διανοούμενους για να μην μιλάμε και "στον αέρα"<br />Έχει ενδιαφέρον.<br /><br /><br />Δ.Ν. ΜΑΡΩΝΙΤΗΣ, συγγραφέας, ομοτιμος καθηγητής ΑΠΘ<br />ΓΙΩΡΓΗΣ ΓΙΑΤΡΟΜΑΝΩΛΑΚΗΣ, συγγραφέας, καθηγ. Πανεπιστημίου Αθηνών<br />ΜΑΡΙΝΑ ΚΑΡΑΓΑΤΣΗ, συγγραφέας<br />ΕΛΓΚΑ ΚΑΒΒΑΔΙΑ<br />ΛΕΩΝΙΔΑΣ Α. ΕΜΠΕΙΡΙΚΟΣ, ιστορικός<br />ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΜΠΟΥΚΑΛΑΣ, συγγραφέας, δημοσιογράφος, επιμελ. κειμένων<br />ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΚΑΨΑΛΗΣ, συγγραφέας, διευθυντής ΜΙΕΤ<br />ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΤΕΡΖΟΠΟΥΛΟΣ, σκηνοθέτης<br />ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΕΛΤΣΟΣ, συγγραφέας, καθηγητής Παντείου<br />ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΛΗΣ, ζωγράφος<br />ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΣΑΡΡΗΣ, γιατρός, ζωγράφος<br />ΑΛΕΚΟΣ ΒΛ. ΛΕΒΙΔΗΣ, ζωγράφος<br />ΑΛΕΞΗΣ ΚΥΡΙΤΣΟΠΟΥΛΟΣ, ζωγράφος<br />ΑΝΔΡΕΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ, συγγραφέας, μεταφραστής, σκηνοθέτης<br />ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΕΡΒΑΣ, ψυχίατρος, συγγραφέας, μεταφραστής<br />ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΔΕΛΙΑΛΗΣ, γραφίστας, ιδρυτής Μουσείου Design<br />ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΚΟΡΟΜΗΛΑ, συγγραφέας, ιστορικός<br />ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΓΑΠΗΤΟΣ, συγγραφέας, βυζαντινολόγος, καθηγ. Πανεπιστημίου Κύπρου<br />ΑΝΤΑΙΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΙΔΗΣ, μεταφραστής, επιμελητης εκδόσεων, δημοσιογράφος<br />ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΒΩΚΟΣ, καθηγητής ΑΠΘ<br />ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΛΦΟΠΟΥΛΟΣ, συγγραφέας, δημοσιογράφος<br />ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΤΑΤΑΣ, συγγραφέας, καθηγητής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας<br />ΝΙΚΟΣ ΞΥΔΑΚΗΣ, συνθέτης<br />ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΜΠΑΚΙΡΤΖΗΣ, βυζαντινολόγος<br />ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΠΑΚΙΡΤΖΗ, βυζαντινολόγος<br />ΠΑΡΙΣ ΠΕΤΡΙΔΗΣ, φωτογράφος<br />ΤΑΚΗΣ ΣΠΕΤΣΙΩΤΗΣ, συγγραφέας, σκηνοθέτης<br />ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΡΥΣΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ, συγγραφέας, καθηγητής ΑΠΘ<br />ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΛΟΚΥΡΗΣ, συγγραφέας<br />ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΡΟΠΟΥΛΗΣ, συγγραφέας<br />ΝΑΝΟΣ ΒΑΛΑΩΡΙΤΗΣ, συγγραφέας, Μεγάλο Κρατικό Βραβείο Λογοτεχνίας 2009<br />ΑΘΗΝΑ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ, μεταφράστρια<br />ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΑΝΔΡΙΤΣΑΝΟΥ, μεταφράστρια<br />ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΥ, καλλιτέχνης, συγγραφέας, δημοσιογράφος<br />ΜΑΡΙΝΑ ΗΛΙΑΔΗ, γκαλερί BERNIER/ELIADES<br />ΠΑΝΟΣ ΑΛΟΥΠΗΣ, ψυχίατρος, ψυχαναλυτής, συγγραφέας<br />ΑΡΙΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ, αρχιτέκτων, φωτογράφος<br />ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ, συγγραφέας<br />ΛΙΖΥ ΤΣΙΡΙΜΩΚΟΥ, συγγραφέας, καθηγήτρια ΑΠΘ<br />ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΑΝΤΟΝΑΣ, συγγραφέας, αρχιτέκτων, Πανεπ. Θεσσαλίας<br />ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΥΤΑΝΖΟΓΛΟΥ, κοινωνιολόγος, ΕΚΠΑ<br />ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΡΟΝΑΣ, ποιητής, εκδότης<br />ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΠΙΤΣΩΡΗΣ, συγγραφέας, μεταφραστής<br />ΑΡΗΣ ΜΠΕΡΛΗΣ, μεταφραστής, συγγραφέας<br />ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΤΖΑΚΑΣ, φιλόλογος, συγγραφέας<br />ΓΙΩΤΑ ΑΤΖΑΚΑ, αρχαιλόγος, καθηγήτρια ΑΠΘ<br />ΜΑΡΙΑ ΑΓΓΕΛΙΔΟΥ, μεταφράστρια<br />ΣΤΑΘΗΣ ΚΑΒΒΑΔΑΣ, ποιητήςizihttps://www.blogger.com/profile/16332558880153615646noreply@blogger.com