tag:blogger.com,1999:blog-27929612.post7659990289439828124..comments2023-09-20T16:59:33.091+03:00Comments on dangerfew!!!: Χαμένα Κορμιάdangerfewhttp://www.blogger.com/profile/05070541130227611215noreply@blogger.comBlogger79125tag:blogger.com,1999:blog-27929612.post-41208591751972911782009-02-24T12:37:00.000+02:002009-02-24T12:37:00.000+02:00καλα, μιλαμε πολυ οπισθοδρομικη κομπανια, ξεκολατε...καλα, μιλαμε πολυ οπισθοδρομικη κομπανια, ξεκολατε ρε!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-27929612.post-49739384378715464212009-02-22T18:20:00.000+02:002009-02-22T18:20:00.000+02:00o λοιμός της ηθικολογίας, η αράχνη και το μανταρίν...o λοιμός της ηθικολογίας, η αράχνη και το μανταρίνι ή περί της μνησικακίας του ολοκληρωτισμού στο metissage<BR/>β.ι.βαγγελης ιντζιδηςhttps://www.blogger.com/profile/10324746935325001203noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-27929612.post-372003146544125262009-02-16T23:41:00.000+02:002009-02-16T23:41:00.000+02:00είναι πράγματι, εξοργιστικό. γι'αυτό και φλυάρησα ...είναι πράγματι, εξοργιστικό. γι'αυτό και φλυάρησα στο προηγούμενο post. :)<BR/><BR/>τα όρια, όπως λες, έχουν χαθεί. και η κοινωνία παραπαίει για να καταλήξει κάποια στιγμή, εύχομαι σύντομα...<BR/><BR/>ευθύνη όλων για ό,τι χτιστεί μετέπειτα, ας είμαστε λοιπόν προετοιμασμένοι...<BR/><BR/>μηνάς+mahttps://www.blogger.com/profile/12866957447499681685noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-27929612.post-87763949035960068242009-02-16T20:18:00.000+02:002009-02-16T20:18:00.000+02:00@ Elsa,δεν έχεις άδικο. Ωστόσο εδώ ξεπερνιέται ένα...@ Elsa,<BR/><BR/>δεν έχεις άδικο. Ωστόσο εδώ ξεπερνιέται ένα όριο.<BR/><BR/>--<BR/><BR/>@ Μηνά,<BR/><BR/>γι' αυτό είπαμε για "θολούρα με ξεκάθαρους στόχους". Σωστά όσα επισημαίνεις για την περιέργεια και για την εμπορευματοποίηση. <BR/><BR/>Είναι εξοργιστικό να χρησιμοποιείταιη έννοια της ελευθερίας σαν όχημα για την αχαλίνωτη ελευθερία της εμπορευματοποίησης των πάντων και να υπάρχει κόσμος που να μασάει ακόμα στο παραμύθι.HollowSkyhttps://www.blogger.com/profile/07113989026004531441noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-27929612.post-28935467406491038952009-02-16T17:56:00.000+02:002009-02-16T17:56:00.000+02:00hollowsky:πρόκειται περί μιας εσκεμμένης ερμαφρόδι...hollowsky:<BR/><BR/>πρόκειται περί μιας εσκεμμένης ερμαφρόδιτης κατάστασης. άλλοτε παρουσιάζεται ως τέχνη (εξ'ου και η ρακέτα του τένις) και άλλοτε ως πρόταση να γνωρίσει το κοινό το ανθρώπινο σώμα (εδώ που κολλάει η ρακέτα; να εξετάσουμε ποιοι μύες εργάζονται όταν την κραδαίνουμε στον αέρα;)<BR/><BR/>το πρόβλημα είναι βαθύτερο και η συγκεκριμένη έκθεση απλά το φέρνει και πάλι σε συζήτηση. είναι η έλλειψη παιδείας που τελικά ευνουχίζει την κριτική σκέψη του κοινού.<BR/><BR/>δεν θα μιλήσω για ηθική, μια που την απεχθάνομαι αφού την θεωρώ μια σύμβαση επικοινωνίας και συμβίωσης σε κοινωνίες απαίδευτες. η περιέργεια είναι ένα ανθρώπινο (και όχι μόνο) χαρακτηριστικό, απαραίτητο για την "πρόοδο" των επιστημών και της τέχνης.<BR/><BR/>αυτό που όμως συμβάλλει στην "πρόοδο" είναι η συγκεκριμενοποίηση της περιέργειας σε θέματα ουσίας και όχι "κατινιάς". <BR/><BR/>πόσοι από το εν δυνάμει κοινό αυτής της έκθεσης που συγκλονίζεται παπαγαλίζοντας την φράση "είναι αληθινά σώματα!" αναρωτιέται ποια θα ήταν η θέση του αν ο κινέζος με το κεφάλι ανοιγμένο στα δύο ήταν το παιδί του; κανείς δηλαδή δεν έχει περιέργεια να δει τον εγκέφαλο του παιδιού του ανοιγμένο σαν καρπούζι στα δύο, αλλά αντίθετα, όλοι τους έχουν την περιέργεια να δουν πως μοιάζει ένας άγνωστος, τυχαίος, αδιάφορος άνθρωπος με το κρανίο κομμένο στη μέση. έχουμε δηλαδή να κάνουμε με μια εφαρμογή της ηθικής κατά το δοκούν, πράγμα σύνηθες για τις κοινωνίες που στέκονται πάντοτε στην επιφάνεια των λέξεων κάθε διαφήμισης που φτάνει τα αυτιά και τα μάτια τους και δεν γεννά ποτέ τα προσωπικά σε ατομικό επίπεδο ερωτήματα που οφείλουν - στους εαυτούς τους - να θέτουν για κάθε τι που ακούν ή βλέπουν.<BR/><BR/>σε δεύτερο επίπεδο, το ελληνικό κράτος τι διασφαλίσεις πήρε οτι οι νεκροί κινέζοι πριν πεθάνουν υπέγραψαν οτι συμφωνούν με αυτό; <BR/>η ίδια η εταιρεία ισχυρίζεται πως τα πτώματα τα πήρε από το πανεπιστήμιο Dalman της Κίνας, ενώ το ίδιο το πανεπιστήμιο αρνείται κατηγορηματικά κάτι τέτοιο. πρόκειται δλδ για μια απάτη ή τουλάχιστον για μια άνευ προηγουμένου καταπάτηση κάθε ανθρώπινης αξίας, αφού κινέζοι αντικαθεστωτικοί εκτελούνται και έπειτα πωλούνται σε αμερικανική εταιρεία η οποία τα εκθέτει με σκοπό το κέρδος. ο καπιταλισμός συνεργάζεται άψογα με την κόκκινη δικτατορία. και οι δύο κερδίζουν. χαμένοι όλοι εμείς.<BR/><BR/>το κοινό λοιπόν θα πληρώσει είσοδο, θα δει την έκθεση, θα αμολήσει στον αέρα μια σειρά από επιφωνήματα και έπειτα θα πάει για ποτάκι στο γκάζι. δεν έχει να ωφεληθεί απολύτως τίποτα, αφού όσοι είχαν την επιστημονική ή την ερασιτεχνική περιέργεια της ανθρώπινης ανατομίας, όσοι θέλησαν να μάθουν ποιο είναι το σχήμα και η όψη του ανθρωπίνου εγκεφάλου, μπορεί να το κάνουν ΗΔΗ με άπειρους τρόπους. αυτοί που θα πάνε στην έκθεση, δεν είχαν ποτέ την περιέργεια να το δουν. αν την είχαν, θα είχαν ανοίξει τουλάχιστον ένα βιβλίο.<BR/><BR/>πρόκειται λοιπόν για ένα εμπόρευμα, άχρηστο, όπως χιλιάδες άλλα που χρεώνουν τις πιστωτικές μας. μόνο που εδώ τώρα το εμπόρευμα είναι το ίδιο το ανθρώπινο κορμί και η έκθεση αυτή, ίσως άθελά της, περνά το μήνυμα πως οι ανθρώπινες αξίες είναι άχρηστες και πως όλα μπορούν να αποτιμηθούν εις χρήμα...<BR/><BR/>(ελπίδα υπάρχει, αλλά δεν είναι του παρόντος post)<BR/><BR/>μηνάς+mahttps://www.blogger.com/profile/12866957447499681685noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-27929612.post-22087509839816380552009-02-16T13:57:00.000+02:002009-02-16T13:57:00.000+02:00Είμαι μια από τα 10.000.000 αλλά επειδή έχω πολύ ε...Είμαι μια από τα 10.000.000 αλλά επειδή έχω πολύ ενοχληθεί θα ήθελα να το δηλώσω εδώ προς ενημέρωση του ανωνύμου. <BR/>Ευχαριστώ!<BR/><BR/>(Τα σχόλιά σας με έχουν καλύψει αλλά θα ήθελα μόνο να προσθέσω ότι ίσως οι κοινωνίες που ανέχονται και κάνουν πως δεν βλέπουν την φρίκη των σφαγείων, των εκτροφείων γούνας, των τσίρκων και γενικά τον εξευτελισμό των ειδών που θεωρούνται κατώτερα, αργά η γρήγορα φτάνουν να ανέχονται και τον εξευτελισμό του δικού τους είδους.)Elsahttps://www.blogger.com/profile/07873719447849900302noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-27929612.post-77156934890773867312009-02-16T13:27:00.000+02:002009-02-16T13:27:00.000+02:00+maσημαντικές οι επισημάνσεις σου! Πρέπει και αυτέ...+ma<BR/><BR/>σημαντικές οι επισημάνσεις σου! Πρέπει και αυτές να ληφθούν υπόψη.<BR/><BR/>Ωστόσο η έκθεση δεν παρουσιάζεται αποκλειστικά, ούτε κυρίως, σαν έκθεση τέχνης. Παρουσιάζεται εξίσου, κατά περίπτωση και περισσότερο, σαν επιστημονική-παιδαγωγική έκθεση.<BR/><BR/>Πιστεύουμε πως θέλει αντεπιχείρημα επί της ουσίας.HollowSkyhttps://www.blogger.com/profile/07113989026004531441noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-27929612.post-67880168308839241662009-02-16T02:01:00.000+02:002009-02-16T02:01:00.000+02:00Όμορφη, Πόλυ, η παρέμβασή σου.Κι ευχάριστο που -με...Όμορφη, Πόλυ, η παρέμβασή σου.<BR/>Κι ευχάριστο που -με αφορμή ένα άθλιο θέμα- μας δίνεται η ευκαιρία να γνωρίσουμε πράγματα που αγνοούσαμε - όπως οι σελίδες οι δικές σου, ή του Βαγγέλη Ι.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-27929612.post-16150814977166705522009-02-16T01:32:00.000+02:002009-02-16T01:32:00.000+02:00καλησπέρα σε όλους/όλεςνομίζω πως τα πράγματα είνα...καλησπέρα σε όλους/όλες<BR/><BR/>νομίζω πως τα πράγματα είναι εξαιρετικά απλά.<BR/><BR/>η τέχνη απαιτεί και έναν δημιουργό.<BR/>ποιος υπογράφει αυτή την έκθεση;<BR/><BR/>μια εταιρεία, η Premier Exhibitions (θα την βρείτε στον Nasdaq με όνομα PRXI).<BR/><BR/>για μένα η συζήτηση δεν φτάνει καν στο σημείο του αν επιτρέπεται ή όχι στην τέχνη η χρήση αληθινού ανθρώπινου σώματος.<BR/><BR/>η έκθεση bodies δεν είναι έκθεση τέχνης. είναι προϊόν εταιρείας με σκοπό το κέρδος.<BR/><BR/><BR/>μηνάς+mahttps://www.blogger.com/profile/12866957447499681685noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-27929612.post-24463629191204304272009-02-15T21:37:00.000+02:002009-02-15T21:37:00.000+02:00σωστάείναι τα σώματα που δεν έχουν αξία επειδή μετ...σωστά<BR/>είναι τα σώματα που δεν έχουν αξία επειδή μετατράπηκαν σε αριθμούς και καρτέλες υπαρχόντων των επιβατών τρένων θανάτου.<BR/>σωστά δυστυχώς σωστά<BR/>Βαγγέλης Ι.<BR/>Κι αν μου πάρεις την ιστορία <BR/>άδειο κουφάρι η σκιά μου<BR/>(Η Βιογραφία του Χρόνου)βαγγελης ιντζιδηςhttps://www.blogger.com/profile/10324746935325001203noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-27929612.post-52885187667230109682009-02-15T21:20:00.000+02:002009-02-15T21:20:00.000+02:00Αγαπητή Πόπυ Χατζημανωλάκη,μετά χαράς να συνδέσεις...Αγαπητή Πόπυ Χατζημανωλάκη,<BR/><BR/>μετά χαράς να συνδέσεις τη δική σου, πολύ καλή παρέμβαση με τα σχόλιά μας!<BR/><BR/>Θα κοιτάξουμε να κάνουμε τη σύνδεση αμφίδρομη.<BR/><BR/>Ναι, οφείλουμε να αντισταθούμε στην απανθρωποποίηση!<BR/><BR/>Η προσβολή αυτή δεν πρέπει να περάσει απαρατήρητη από όσους αντιστέκονται στο απάνθρωπο.<BR/><BR/>---<BR/><BR/>Αγαπητέ Βαγγέλη Ιντζίδη,<BR/><BR/>όλη αυτή η διαδικασία μέσα στην καρδιά των σύγχρονων κοινωνιών, από τα ίδια τους τα σπλάχνα θα έλεγε κανείς, είναι, νομίζω, ιστορικά πολύ γνωστή, υπό το όνομα ναζισμός. <BR/><BR/>Σωστά;HollowSkyhttps://www.blogger.com/profile/07113989026004531441noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-27929612.post-68773905521177326932009-02-15T20:51:00.000+02:002009-02-15T20:51:00.000+02:00Αγαπητοί Danger Fewκάθε σχέση της υποκειμενικότητα...Αγαπητοί Danger Few<BR/>κάθε σχέση της υποκειμενικότητας με τον υλικό της φορέα, το σώμα της, επικαθορίζεται από δυνάμεις που ασκούνται στο υποκείμενο και την υλικότητά του. Κι ιδού, με την έκθεση "Bodies" εκείνο που εκτίθεται είναι ακριβώς η εμπράγματη κυριαρχία στην υποκειμενικότητα, στην υλικότητα της υποκειμενικότητας. Αυτό επιβεβαιώνει και η συγκεκριμένη έκθεση. <BR/>Το ζήτημα είναι πως μέσω αυτής της έκθεσης "φυσικοποιείται" - φαντάζει, δηλαδή, ως "φυσικό" και "αντικειμενικό" – η ιδεολογική θέση σύμφωνα με την οποία: οι δυνάμεις - εν προκειμένω η ταρίχευση του συμβάντος του θανάτου (!)- μας ασκούνται μόνον εξωτερικά ενώ τα υποκείμενα δεν μπορούν "να αμυνθούν" ως προς αυτές. Αποσιωπάται ότι η υποκειμενικοποίηση [subjectification/subjection] δεν συντελείται από την άσκηση δυνάμεων που δρουν μόνον εξωτερικά αλλά και από τις διεργασίες δυνάμεων εσωτερικών.Mε άλλα λόγια, η υποκειμενικοποίηση των ατόμων δεν είναι μόνον διαδικασία υποταγής αλλά επιτελείται στο ταυτόχρονο υποταγής και κυριαρχίας. Κατά συνέπεια τα νεκρά σώματα είναι τα σώματα που επειδή δεν μπορούν να υποκειμενικοποιηθούν, δηλαδή να κυριαρχήσουν εκτός από το να υποταχθούν, στερούνται κάθε ταυτότητας. ΄Ετσι κάθε επισκέπτης της έκθεσης θα εμπεδώσει ότι η συγκρότηση της ταυτότητάς του δεν είναι μια ανοιχτή διεργασία και συνεχής που οφείλεται στο ταυτόχρονο της υποταγής και της κυριαρχίας. Θα εμπεδώσει ότι είναι και υπάρχει επειδή μόνον υποτάσσεται στα συμβάντα των παθών (λ.χ. οι πνεύμονες των καπνιστών). Κατά συνέπεια - και για τη συντομία, που φοβούμαι ότι ακύρωσα, του κειμενικού τύπου: σχόλιο - είμαστε όλες και όλοι νεκροί. Μπορούν να μας εκθέτουν, να εκθέτουν κάθε ανθρώπινο πάθος και τις συνέπειές του, αφού ταυτότητα εν προκειμένω σημαίνει υποταγή και παθητικότητα. Η μόνη μας δυνατότητα είναι η δωρεά οργάνων που αν σημαίνει και παράδοση άνευ όρων τόσο το καλύτερο! Αλλά η δωρεά οργάνων δε σημαίνει μόνον αυτό. Σημαίνει και ότι υποτασσόμενοι στο βιολογικό τέλος κυριαρχούμε δια της δωρεάς στην ενεργητική δράση μας στη ζωή.<BR/>Αντιλαμβανόμαστε τώρα πως αυτή η ηγεμονεύουσα ιδεολογία επιζητεί κάθε έκθεση υπό το πρόσχημα του κοινού καλού και όχι υπό το κίνητρο της φαρμακείας. Αφού όλες και όλοι μπορούμε να εκτιθέμεθα ως νεκροί – δίχως δυνατότητα επενέργειας επί της ταυτότητάς μας – ως υποταγμένοι στην κυριαρχία των όποιων διατείνονται πως κατέχουν το φάρμακο, το οποίο και δεν είναι διατεθειμένοι να μοιράσουν, όπως και τη δύναμή τους.<BR/>Αλλά εντός μας ενδημούν αρρώστια και υγεία, υποταγή και κυριαρχία ως ανοιχτά ενδεχόμενα ζώντων και δρώντων υποκειμένων.<BR/>Β.Ι.βαγγελης ιντζιδηςhttps://www.blogger.com/profile/10324746935325001203noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-27929612.post-87871131965157446172009-02-15T14:04:00.000+02:002009-02-15T14:04:00.000+02:00Αγαπητοί φίλοι, Επιτρέψτε μου να «συνδέσω» με/στα ...Αγαπητοί φίλοι, <BR/><BR/>Επιτρέψτε μου να «συνδέσω» με/στα σχόλιά σας και τη δική μου παρέμβαση στο ίδιο θέμα: <A HREF="http://waxtablets.blogspot.com/2009/02/bodies.html" REL="nofollow"> Οι νεκροί ταξιδιώτες: Bodies - η έκθεση</A><BR/><BR/>Να αντισταθούμε στην απανθρωποποίηση νεκρών και ζώντωνΠόλυ Χατζημανωλάκηhttps://www.blogger.com/profile/01569886842775925862noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-27929612.post-55107555202475522332009-02-14T15:50:00.000+02:002009-02-14T15:50:00.000+02:00να συμπληρώσω ότι χρησιμοποιούν την τέχνη και την ...να συμπληρώσω ότι χρησιμοποιούν την τέχνη και την επιστήμη, αναστέλοντας έτσι συνεχώς την νοηματοδότηση τους την οποία αντιλαμβανόμαστε κατα κύματα, ούτε καν, μάλλον ως αναλαμπές νοήματος θα έλεγα.<BR/>Δεν προλαβαίνουμε να εξευτελιζόμαστε με λίγα λόγια..Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-27929612.post-41550790253059602422009-02-14T12:27:00.000+02:002009-02-14T12:27:00.000+02:00@ bukanieros,όμως στη σφαίρα του ιερού ο θάνατος κ...@ bukanieros,<BR/><BR/>όμως στη σφαίρα του ιερού ο θάνατος και ο πεθαμένος συνδέονται πρώτα-πρώτα με το πένθος, πριν συνδεθούν με οτιδήποτε άλλο. Και το πένθος είναι μια πολυσύνθετη θεραπευτική (για τους ζωντανούς) της φρίκης.<BR/><BR/>Εδώ - αντίθετα - έχουμε να κάνουμε με ... ταχυδακτυλουργική εξαφάνιση του θανάτου, με θάνατο χωρίς πένθος, με νεκρούς χωρίς την παραμικρή αίσθηση πένθους!!! <BR/><BR/>Το πένθιμο έχει εξοβελιστεί καταλλήλως, με τη βοήθεια της "επιστήμης" και της "τέχνης". <BR/><BR/>Γι' αυτό κι εδώ έχουμε να κάνουμε ακριβώς με "εκλεπτυσμένη αναισθητοποίηση απέναντι στη φρίκη" ...<BR/><BR/>... σαν αυτή που χαρακτήριζε ιδιαίτερα τον ναζιστή.HollowSkyhttps://www.blogger.com/profile/07113989026004531441noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-27929612.post-76217768698996281492009-02-12T23:53:00.000+02:002009-02-12T23:53:00.000+02:00Επειδή πολλοί λένε ότι οι αντιδράσεις στην πτωματο...Επειδή πολλοί λένε ότι οι αντιδράσεις στην πτωματολαγνεία δεν μπορεί παρά να είναι "θρησκευτικές", επιτρέψτε μου να παίξω λίγο με την ιδέα τους.<BR/>Λέω λοιπόν ότι δεν πρέπει να θεωρούμε όλους τους θρησκευόμενους απριόρι αλλεργικούς στη νεκροφιλία. Μερικές θρησκείες έκαναν ή κάνουν διάφορα περίεργα με τους νεκρούς τους. Κι η παραδοσιακή χριστιανική εκκλησία (και στις δύο εκδοχές της) έχει κι αυτή περί πολλού τα λείψανα (αγίων), είτε ολόκληρα σώματα είτε τεμάχια. Βέβαια, οι τεχνικές της συντήρησης ήταν λιγάκι πρωτόγονες - καμία σχέση με την πολυμερισμένη πλαστινοποίηση (ή όπως στο καλό λέγεται), ω, ως προς αυτό υπάρχει πρόοδος. Από την άλλη, τότε δεν τους έγδερναν - εκτός αν κάτι τέτοιο προβλεπόταν απ' το μαρτυρολόγιο του αντίστοιχου αγίου. Το μάρκετιν κι η προπαγάνδα, οι δημοσιογράφοι κι οι ιεροκήρυκες, τα ωράρια της έκθεσης, οι περιοδείες κι οι λιτανείες, οι ιλουστρασιόν κατάλογοι και οι βίοι αγίων, τα εισιτήρια και τα τάματα, όλα όσα αφορούν τις συνθήκες της επίδειξης τέλος πάντων, ήταν κάπως διαφορετικά οργανωμένα - αλλά σε τελική ανάλυση με συγκρίσιμους τρόπους.<BR/>Όλα αυτά επιτρεπόταν μόνο μέσα στη σφαίρα του ιερού, ασφαλώς. Ίσως γι' αυτό να χρειάζονται σήμερα η Επιστήμη κι η Τέχνη, οι μοντέρνες σφαίρες του ιερού. Δεν έχει εμφανιστεί ακόμα, φαίνεται, το δόγμα "la nécrophilie pour la nécrophilie".<BR/>Α, ναι, είναι κι εκείνο το θέμα με τον ανθρωπισμό, που άφησε λέει πίσω του τα μαύρα σκοτάδια...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-27929612.post-22045685050824480202009-02-12T21:27:00.000+02:002009-02-12T21:27:00.000+02:00Georgia,άμα περιμέναμε να τα μάθουμε αυτά απ' τα σ...Georgia,<BR/><BR/>άμα περιμέναμε να τα μάθουμε αυτά απ' τα σχολεία, τώρα μπορεί και να βρισκόμασταν σε καμιά έκθεση πτωματολαγνείας ν' αποθαυμάζουμε πολυμερισμένους τενίστες κομμένους φέτες!<BR/><BR/>υγ ρίξτε αλλού τα λεφτά σαςHollowSkyhttps://www.blogger.com/profile/07113989026004531441noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-27929612.post-52702518899650375952009-02-12T21:26:00.000+02:002009-02-12T21:26:00.000+02:00"... αν κι εδώ έχουμε ένα ανακάτεμα επιστήμης-τέχν..."... αν κι εδώ έχουμε ένα ανακάτεμα επιστήμης-τέχνης, που θυμίζει το νιτσεϊκό "η ηθική του μέλλοντος θα είναι αισθητική"." <BR/><BR/>:-0 ...υπερβολές :-). <BR/><BR/> Σ' αυτό το πράγμα δεν υπάρχει ούτε "δύναμη", ούτε "ζωτικότητα", ούτε "ένστικτο" δεν υπάρχει τίποτε το "νιτσεϊκό" (άσχετο: μπορεί να φανταστεί κάποιος μια φουτουριστική δυστοπία που έχει "νιτσεϊκά" χαρακτηριστικά; υπερβολικό μου ακούγεται). <BR/> Αυτό το πράγμα είναι μια απλή και απροκάλυπτη κοροϊδία που ανακατεύει στο επίπεδο μιας διαφημιστικής πρακτικής ότι μπορεί θεωρηθεί κοινωνικό αγαθό της νεωτερικότητας (επιστήμη, τέχνη κλπ) για να δημιουργήσει ενδιαφέρον και να οξύνει την περιέργεια αλλά έχει σα άμεση και πρακτική επιδίωξη το κέρδος. Τα είπαμε, μην τα ξαναλέμε.docta ignorantiahttps://www.blogger.com/profile/15080412413296568125noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-27929612.post-39705619763346035012009-02-12T20:58:00.000+02:002009-02-12T20:58:00.000+02:00@ Γιάννη, είναι πολύ πιθανόν να το πάνε προς τα εκ...@ Γιάννη, <BR/><BR/>είναι πολύ πιθανόν να το πάνε προς τα εκεί που λες, προς μια επιστημονικής προέλευσης ηθική (τερατούργημα καθαρό δηλαδή!) ...<BR/><BR/>... αν κι εδώ έχουμε ένα ανακάτεμα επιστήμης-τέχνης, που θυμίζει το νιτσεϊκό "η ηθική του μέλλοντος θα είναι αισθητική".<BR/><BR/>---<BR/><BR/>@ δάσκαλε,<BR/><BR/>καλή δύναμη! Δεν ήξερα ότι σας βάζουν και με το ζόρι να πηγαίνετε τα παιδιά στο show αυτό! Χάζεψε ο κόσμος ...HollowSkyhttps://www.blogger.com/profile/07113989026004531441noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-27929612.post-67424498075156449582009-02-12T20:52:00.000+02:002009-02-12T20:52:00.000+02:00Μπράβο, για το πόστ και για τα ενδιαφέροντα σχόλια...Μπράβο, για το πόστ και για τα ενδιαφέροντα σχόλια.<BR/>Θα πείτε ότι βγαίνω εκτός, αλλά ρε παιδιά τι είναι οι happyfew?<BR/>Δεν μας λέτε σε τι σχολεία πήγατε να στείλουμε κι εμείς τα παιδάκια μας.<BR/><BR/>υγ. λεφτά έχουμε.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-27929612.post-30917089925750575162009-02-12T20:40:00.000+02:002009-02-12T20:40:00.000+02:00Συμφωνώ με όσα έχουν ειπωθεί κατά αυτής της υποκρι...Συμφωνώ με όσα έχουν ειπωθεί κατά αυτής της υποκρισίας.<BR/>Νομίζω ότι θα πρέπει να στείλετε κι αλλού το κείμενο, και από όσο φαίνεται ελπίζω να υπάρξει ανταπόκριση.<BR/>Αυτά που γράφουν οι πληρωμένοι δημοσιογράφοι είναι απόλυτα βλακώδη. Εννοώ συσχετισμοί περί συντηρητισμού κτλ.<BR/>Λένε τα πράγματα από την ανάποδη. Συντηρητική είναι κάθε πράξη που υποχρεώνει αλλά και βυθίζει την κοινωνία σε τέλμα. <BR/>Αυτή η έκθεση είναι ακόμη μια θεαματική κολοτούμπα επί των αξιών του δυτικού πολιτισμού.<BR/>Οι νεκροί κάνουν ανάποδα ψαλίδια!<BR/>Είναι γελοίο, αλλά και θλιβερό να μας βάζουν με το ζόρι να πηγαίνουμε τα παιδιά σε τέτοια ηλίθια shows.<BR/>Ντρέπομαι που είμαι και δάσκαλος.<BR/>Επικαλούμαι ασθένεια λοιπόν. Ασθένεια προς θάνατον, που λεγε κι ένας "φίλος" στο βορρά.<BR/>Εγώ θα κάνω ότι μπορώ να μην πάνε, δίχως αστεία θα προσπαθήσω.<BR/>Και αυτές οι συσχετίσεις με εκθέσεις τέχνης κτλ. είναι σοφιστείες και πονηριές.<BR/>Καμία σχέση δεν υπάρχει με την τέχνη, και καλά καλά δεν υπάρχει ούτε με την επιστήμη. Είναι κάτι υπερβολικό αυτό που οργανώθηκε. Είναι ένας μηχανισμός του θεάματος που σκοπό έχει να δημιουργήσει συνένοχους και ηθικά χρέη(αυτός είναι και ο ορισμός του συντηρητισμού).<BR/>Η τέχνη και η επιστήμη δεν έχουν καμία σχέση στην πρακτική τους με το υπερβολικό. <BR/>Αντιθέτως σε αυτές αυτό που περισσεύει είναι η επιμονή κι η υπομονή. Η οικονομία αν θέλετε να αντιφάσκω ποιητικώς.<BR/><BR/>Λυπάμαι τέλος για τους συναδέλφους μου που αφελώς ή εκ του πονηρού υποστηρίζουν τόσο απερίσκεπτα τα αστήριχτα επιχειρήματα υπέρ αυτού του τραγέλαφου.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-27929612.post-73836674327501959062009-02-12T14:34:00.000+02:002009-02-12T14:34:00.000+02:00hollow sky,σωστό αυτό για τον ανθρωπισμό "δεν μπορ...hollow sky,<BR/>σωστό αυτό για τον ανθρωπισμό "δεν μπορεί να θεμελιωθεί πάνω στην επιστήμη (δεν υπάρχει τρόπος να αποδειχτεί επιστημονικά), "<BR/><BR/>το οποίο ισχύει και για τη θρησκεία, οπότε δεν μπορώ να καταλάβω όταν ως υποστηρίζεται "είναι θρησκευτικών προϋποθέσεων (άρα αβάσιμο) το επιχείρημα κατά της έκθεσης" τι χειρότερο κακό υπάρχει με το αν ήταν θρησκευτικών αντί ανθρωπιστικών προϋποθέσεων, μια που είναι αναπόδεικτες αμφότερες.<BR/><BR/>αλλά ένα από τα θέματα που προκύπτουν είναι και η ουσία του ανθρωπισμού, μάλιστα σε σχέση με τον επιστημονισμό. <BR/>η επιστήμη δεν μπορεί να καθιερώσει ηθικό κώδικα, αλλά ίσως αυτό προσδοκάται με κάτι τέτοιες εκθέσεις: μια επιστημονικής προέλευσης ηθική, κατά φύση ζην και άλλα τέτοια ωραία. ή έτσι με φαίνεται;Γιάννηςhttps://www.blogger.com/profile/07114144521132252911noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-27929612.post-70326089500083010312009-02-12T13:56:00.000+02:002009-02-12T13:56:00.000+02:00Ενδιαφέρον είναι οτι δεν έχει κανει εντύπωση σε πο...Ενδιαφέρον είναι οτι δεν έχει κανει εντύπωση σε πολλούς αυτό που εσεις υπογραμμίζετε και το βρισκω πολυ εύστοχο. Οτι δηλαδή η χρησιμοποίηση ανθρώπινων πτωμάτων περιοριζόταν μέχρι τώρα αυστηρά στα πλαίσια της ιατρικής και με σκοπό της τη θεραπεία ασθενειών. Όχι δηλαδή για να φτιάχνονται "έργα τέχνης".<BR/><BR/>Αλήθεια, πώς αγοράστηκαν αυτά τα πτώματα; Μπορεί δηλαδή Ο ΚΑΘΕΝΑΣ να αγοράσει πτώματα ανθρώπων χωρίς να ερωτηθεί τι θα τα κάνει; <BR/><BR/>Το πράγμα βρωμάει από 100000 μεριές, κι ας είναι παρφουμαρισμένο ... ξέχασα, πολυμερισμένο το λένε τώρα.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-27929612.post-34289184256695158212009-02-12T12:34:00.000+02:002009-02-12T12:34:00.000+02:00Συγχαρητηρια που ξεσηκώσατε ζήτημα για κάτι που έχ...Συγχαρητηρια που ξεσηκώσατε ζήτημα για κάτι που έχει να κάνει με την ύπαρξή μας και με τον ανθρωπισμό μας <BR/><BR/>κι οχι μόνο με τη τσέπη, το στομάχι ή ακόμα και τα πνευμόνια μας!<BR/><BR/>Και πάλι μπράβο, έχετε δίκιο 100%Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-27929612.post-14957066634104855592009-02-12T12:26:00.000+02:002009-02-12T12:26:00.000+02:00Αναρωτιέμαι γιατί τόσοι πολλοί άνθρωποι σήμερα τρέ...Αναρωτιέμαι γιατί τόσοι πολλοί άνθρωποι σήμερα τρέμουν να υπερασπιστούν τις ευαισθησίες τους!<BR/><BR/>Γιατί φοβούνται να πουν απερίφραστα οτι αυτή η έκθεση είναι αίσχος και προσβολη στην ανθρώπινη ευαισθησία;<BR/><BR/>Ποιοί τους έχουν τρομοκρατήσει σε τετοιο βαθμό, που δεν τολμουν να δηλώσουν τόσο απλά πράγματα;<BR/><BR/>Ποιους φοβούνται τελοσπάντων;Anonymousnoreply@blogger.com