Ωραίος ο Βιρίλιος! Με την ευκαιρία θα μπορούσατε να εξηγήστε με δυο λόγια, γιατί ο Μοφφερισμός ΔΕΝ είναι impact-makers art? (πήγα στην Μοφφεριστική έκθεση και το ζήτημα μ' ενδιαφέρει)
Ναι Παύλο, η μοφεριστική έκθεση δεν σχετίζεται μεν με τα λεγόμενα του Βιρίλιου και δεν είναι "impact makers art" δε. Θα μπορούσαμε να υποστηρίξουμε ότι η έκθεση ενδιαφέρεται και περιλαμβάνει μερικές από τις προϋποθέσεις για την δημιουργία του πεδίου της παιγνιώδους αντιπαράθεσης όπου και πιστεύουμε ότι αναπτύσσονται οι λύσεις στα προβλήματα του αστικού πολιτισμού. (ειρωνεία, αυθαίρετη προτροπή, περίληψη του τυχαίου και της πρόβλεψης,τεχνικές ονειροπόλησης, άσκοπες παρατηρήσεις, ακριβέστατες αποτυπώσεις από την κατάρρευση του πραγματικού και υπόδειξη των αδιεξόδων του.)
τι σε κάνει να απορείς? Πως θα μπορούσε η Μοφεριστική υπόθεση να συγχύζεται με το αποσπασματικό και το ασυνεχές, και την εξύμνηση του στιγμιαίου που καταδικάζει μαινόμενος ο καθολικός στοχαστής? (με τον οποίο ο Μοφερισμός δεν συμφωνεί απαραίτητα σε όλα)
Ίσως ο Παύλος να ήθελε μια "δεύτερη λέξη", μια επιβεβαίωση, ας πούμε, αυτού που αισθάνθηκε βλέποντας αφενός την έκθεση και ακούγοντας αφετέρου τον ... Βιρίλιο (όπως Βιργίλιο ή Βινύλιο). Ότι δηλαδή ο Μοφφερισμός καμιά σχέση δεν έχει με την impact-makers art.
...από την άλλη τα πάντα θα μπορούσαν σήμερα να μπερδευτούν με το impact art. Αυτό που μπερδεύει τον Βιρίλιο είναι πως σήμερα impact είναι αυτό που διαχειρίζεται η διαφήμηση και η εφαρμοσμένη τέχνη. Ο Μοφφερισμός -αν έχω καταλάβει μιας και τα στοιχεία είναι επιτιδευμένα μπερδεμένα και αντιφατικά- αντίθετα στέκετε κριτικά(κοροιδεύει??) απέναντι στις μεθόδους του impact
Ωραίος ο Βιρίλιος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε την ευκαιρία θα μπορούσατε να εξηγήστε με δυο λόγια, γιατί ο Μοφφερισμός ΔΕΝ είναι impact-makers art?
(πήγα στην Μοφφεριστική έκθεση και το ζήτημα μ' ενδιαφέρει)
Ναι Παύλο, η μοφεριστική έκθεση δεν σχετίζεται μεν με τα λεγόμενα του Βιρίλιου και δεν είναι "impact makers art" δε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα μπορούσαμε να υποστηρίξουμε ότι η έκθεση ενδιαφέρεται και περιλαμβάνει μερικές από τις προϋποθέσεις για την δημιουργία του πεδίου της παιγνιώδους αντιπαράθεσης όπου και πιστεύουμε ότι αναπτύσσονται οι λύσεις στα προβλήματα του αστικού πολιτισμού.
(ειρωνεία, αυθαίρετη προτροπή, περίληψη του τυχαίου και της πρόβλεψης,τεχνικές ονειροπόλησης, άσκοπες παρατηρήσεις, ακριβέστατες αποτυπώσεις από την κατάρρευση του πραγματικού και υπόδειξη των αδιεξόδων του.)
τι σε κάνει να απορείς?
Πως θα μπορούσε η Μοφεριστική υπόθεση να συγχύζεται με το αποσπασματικό και το ασυνεχές, και την εξύμνηση του στιγμιαίου που καταδικάζει μαινόμενος ο καθολικός στοχαστής?
(με τον οποίο ο Μοφερισμός δεν συμφωνεί απαραίτητα σε όλα)
Ίσως ο Παύλος να ήθελε μια "δεύτερη λέξη", μια επιβεβαίωση, ας πούμε, αυτού που αισθάνθηκε βλέποντας αφενός την έκθεση και ακούγοντας αφετέρου τον ... Βιρίλιο (όπως Βιργίλιο ή Βινύλιο). Ότι δηλαδή ο Μοφφερισμός καμιά σχέση δεν έχει με την impact-makers art.
ΑπάντησηΔιαγραφή...από την άλλη τα πάντα θα μπορούσαν σήμερα να μπερδευτούν με το impact art.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό που μπερδεύει τον Βιρίλιο είναι πως σήμερα impact είναι αυτό που διαχειρίζεται η διαφήμηση και η εφαρμοσμένη τέχνη.
Ο Μοφφερισμός -αν έχω καταλάβει μιας και τα στοιχεία είναι επιτιδευμένα μπερδεμένα και αντιφατικά- αντίθετα στέκετε κριτικά(κοροιδεύει??) απέναντι στις μεθόδους του impact