Νομίζω ότι είναι οξύμωρο να λέμε κτηνωδία αυτά που χαρακτηρίζουν αποκλειστικά τους ανθρώπους σε βάρος των κτηνών.
Η (και σαρκοφαγική) σχέση του ανθρώπου με τα άλλα ζώα είναι πανάρχαιη. Το βίντεο είναι σοκαριστικό για εμάς που δεν έχουμε μεγαλώσει σφάζοντας ή βλέποντας να σφάζουν το αρνί για το Πάσχα ή το χοιρινό για τα Χριστούγεννα. Όπως θα ήταν, βέβαια, και για εκείνους που έχουν τέτοιες εμπειρίες, για διαφορετικούς, όμως, λόγους.
2. http://www.dailymotion.com/video/xreglw_yyyyy-yyyyyyyyyy-yyyyy-yyyyyyy_people#.USuTF6LB0ry (Ολίγον πιο ρομαντικ. αντι-Καρτέσιος και αντι-Κάντ και αναφορές α) σε «φυσικό» περιβάλλον β) κριτική σε επιστήμη, λογική γ) αναφορά σε ελεύθερη βούληση δ) ενότητα ε) αυτάρκεια ζ) αυτό και όχι ετερο η) + θεοσεβούμενου πνεύμα = ηθικός «ολοκληρωτισμός» με βάσει τα κατασκευασμένα εγχειρίδια. Είναι φανερό πως αυτός ο ηθικός «ολοκληρωτισμός» είναι αντικαθεστικός προς την τεχνική, ενώ ο ηθικός «απελευθερωτισμός» (μαντέψτε τι ταιριάζει εδώ) είναι συμπληρωματικός προς τον τεχνικό «ολοκληρωτισμό»)
Ἄν ἕνα κακό ἤ ἀνεπιθύμητο ἀποτέλεσμα προϋποθέτη ἕνα σύνολο ἐσφαλμένων ἰδεῶν, τότε πρέπει νά καταλάβωμε ὅτι ἡ παραπάνω ἐξίσωση εἶναι μία ἱστορική παγίδα πού κάθε ἄλλο παρά σέ ἰδέες στηρίζεται. Τό διαπιστώνομε αὐτό κάθε μέρα, ἀκούγοντας μονίμως τήν λέξη «ἀνάπτυξη». Ἄν κανένας ρωτήση γιά τό βαθύτερο νόημα αὐτῆς τῆς «ἀνάπτυξης» ὑπό τά ὑπάρχοντα δεδομένα καί τά ὑφιστάμενα ἀποτελέσματα, τότε θά λάβη σάν σχεδόν κάτι τό αὐτονόητο ὡς ἀπάντηση, τό ἄκρον ἄωτο τοῦ παραλογισμοῦ: εἶναι διά τῆς τεχνολογίας πού μποροῦν νά ἀντιμετωπισθοῦν τά ἀποτελέσματα τῆς τεχνολογίας. Πιό πολλή τεχνολογία, πιό ἐκλεπτυσμένες μέθοδοι – κι’ αὐτό εἶναι ἡ λύση. Ἐν ὀλίγοις, ὁ σημερινός ἄνθρωπος μοιάζει μέ τήν ἀράχνη πού μπερδεύτηκε στόν ἱστό της καί προσπαθεῖ νά ξεμπερδευτῆ βγάζοντας ὅλο καί πιό πολλές κλωνές, ἐπειδή ἐκ φύσεως δέν μπορεῖ τίποτε ἄλλο νά κάνη.
...μπορούμε να πούμε ότι όντως ο άνθρωπος σήμερα, κρατιέται δια της «ιατρικής» περισσότερο στη στη ζωή, η «υγεία» του όμως χειροτερεύει αντί να καλυτερέψει. Διαφορετικά θα έπρεπε η «πρόοδος» να φέρει ελάττωση των φαρμάκων συν τω χρόνω και όχι αύξηση τους...
Γεράσιμος Κακλαμάνης (όχι ο γνωστός :-)
Από την άλλη μεριά μπορεί ειπωθεί, όπως και συμβαίνει, ότι «μισώ τους ανθρώπους» -ποιούς;
Ανεβάσατε ένα εφιαλτικό βίντεο, και ενώ έχετε ανοίξει μια κουβέντα που έχει να κάνει με την φιλοσοφία του υποκειμένου ως επί το πλείστον. Στο βίντεο υπάρχουν όλοι οι λόγοι που καθιστούν αυτούς τους προβληματισμούς ουσιωδώς αδύνατους και επομένως απολύτως υποκριτικούς. Είναι σαν να λες "ξέρω οτι με χωρίζει το άπειρο από αυτό που συζητάω ως εφικτό, αλλά επιμένω "όντας στον κόσμο μου" να το συζητάω. Αυτή η υποκρισία είναι και η "περσόνα" και το "πρόσωπο".
Λες δηλαδή hollow "προσωπική διάσταση του ανθρώπου είναι η διάστασή του εκείνη, που αφορά στον τρόπο με τον οποίον αυτός παρουσιάζεται συγκεκριμένα, ενώπιος ενωπίω, ως αυτός ο ίδιος, μέσα στην κοινωνική σχέση και στην κοινωνική συνέργεια" και αμέσως ανεβάζετε αυτό το βίντεο!!! Η "διάσταση του ανθρώπου" είναι η τερατοποίηση του, Η απομόνωση του από την φύση καθιστά κάποια ζητήματα όταν αυτά συζητιούνται, μασκες και δόλιες μεταμφιέσεις. Αυτοικανοποιήτικές λογοδιάροιες. Ναι το μεγαλύτερο μέρος της φιλοσοφίας, για να μιλήσω με την γλώσσα του Εριουτζένα,αυτες οι πούτσες μπλέ, του Καντ, του Χεγκελ, του Μαρξ και των λοιπόν ψωνισμένων με την "γνώση" κεντροευρωπαίων, δεν είναι παρά "άλλα λόγια να αγαπιόμαστε" που απευθήνονται στους λοβοτομημένους οπαδούς του διαφωτισμού και στους κομπλεξικούς μεταφυσικούς αντιπάλους του.
Ιζι, Χολοου και λοιποί φίλοι, punks not dead! (και εκτός αυτού κάτι ξέρουν, και το ξέρετε ρε ρεμάλια οτι το ξέρουν!)
So what if I see through the lies. So what if the people I despise Twist my arm and make me work, I'm no deaf, no fucking jerk. I'm no spastic lying in the street. I'm no superstar elite. I'm just a person, a human being. -NO YOU'RE NOT, YOU'RE A PART OF THE MACHINE. -You're a part of our machine because we want you to be. -We've got you now and you'll never be free. -We can even have your body after you're dead. -We can take the eyes out of your fucking head. -Yes we'll take them out, use them again. -We can do it you know cos we've got your brain. -We'll crucify you like we crucified him. -We'll make you obey our every whim. -We got the power, the power and the glory. I've heard that before in a different story. But the story I heard covered up the truth, Didn't touch on the actual factual proof. Didn't say about the bodies in the concentration camps, Didn't say about the (surgeons) knives underneath the lamps, Doesn't say that the ovens are still warm, Doesn't say that this wretched little form Is a human being who wants to live But not in the snot and shit they give.
δεν κατάλαβα ακριβώς τι θέλεις να πεις, αλλά θα έλεγα ότι αυτό που δείχνει το βίντεο ΔΕΝ εντάσσεται στην πανάρχαια (και σαρκοφαγική) σχέση του ανθρώπου με άλλα ζώα.
Το να συσχετίσουμε δηλαδή, και να τοποθετήσουμε κάτω από τον ίδιο τίτλο "πανάρχαια (και σαρκοφαγική) σχέση του ανθρώπου με άλλα ζώα" τη σφαγή του πασχαλινού αρνιού τον 10αι. και αυτό που δείχνει το βίντεο, είναι σαν να συσχετίζαμε και να τοποθετούσαμε κάτω από τον ίδιο τίτλο "επιθετικότητα του ανθρώπου" την ρίψη ενός βέλους από έναν Ινδιάνο προς τον αντίπαλό του και τη ρίψη ενός διηπειρωτικού πυραύλου από μια σύγχρονη χώρα σε μιαν άλλη.
Αμελητέα η σχέση μεταξύ των δυο! Ή τελοσπάντων τόσο μικρή, ώστε να μην ταυτίζονται.
HollowSky, μα βέβαια, και αυτό που δείχνει το βίντεο ΔΕΝ εντάσσεται στην πανάρχαια (και σαρκοφαγική) σχέση του ανθρώπου με τα άλλα ζώα.
Θέλω να πω λοιπόν ότι το τυποποιημένο κομμάτι κρέας του σούπερ μάρκετ δεν προσφέρει καμιά πληροφορία για το τι έχει προηγηθεί στους χώρους εκτροφής και σφαγής. Αυτό που προηγείται, και συνοψίζει το βίντεο, σοκάρει τόσο τους ανύποπτους καταναλωτές, όσο και όσους έχουν μνήμες ή συνεχίζουν να ζουν μιαν αγροτική ζωή, δίπλα σε ζώα που τα βοσκούν, τ' αρμέγουν, τα κουρεύουν, τα γδέρνουν, τα τεμαχίζουν κλπ.
Όλο αυτό το σκηνικό δεν είναι κτηνώδες, ούτε απάνθρωπο. Είναι θλιβερά ανθρώπινο.
Το αηδιαστικότερο είναι που δεν βλέπουμε πρώτη φορά τέτοιου είδους βίντεο (αυτό πάντως είχε και καλλιτεχνική αξία - αμάν με τις λέξεις της οικονομίας). Τι σοκ δηλαδή, λες και δεν τα ξέραμε. Τα ξέραμε, ακούγαμε και το μιτ ιζ μέρντερ, αλλά τον καπιταλισμό πολλοί αρνήθηκαν, το ζαμπονάκι κανείς μη χορτοφάγος.
Αγαπητοί φίλοι, το πρόβλημα δεν ειναι φυσικά η "προαιώνια" σχέση σαρκοφαγίας ανθρώπου και άλλων ζώων, αν και δεν είναι και κάτι εντελώς ξένο, αν σκάψει κανείς στα πιό βαθιά υποστρώματα. Το γουρούνι και ο ταμιστας αναφέρονται στο θέμα του κεντρικού-κυρίαρχου υποκειμενου, με έναν τρόπο που δεν προσπερνάται βέβαια εύκολα, αλλά δεν είναι και αυτός "διεξοδικός". Μιας και αναφέρθηκε ο Καντ, θα ήθελα να εξαιρεθεί, μιας και παρά την ένταξή του στο κεντρικό σχήμα δεν είχε και πολλές συμπάθειες προς τις "κλίσεις" των υποκειμενικοτήτων της εποχής του αλλά και γενικά. Βέβαια ήταν "φίλοι" του όλοι αυτοί, αλλά όπως είχε πεί (περίπου, δεν θυμάμαι ακριβώς) για τον υστερικό και εγωμανή (και φιλοσοφικά)"μαθητή" του, Φίχτε, αν είναι να έχεις τέτοιους φίλους τι τους θέλεις τους εχθρούς...αλλά ας μην μείνουμε εκεί. Θα προτιμήσω το ρεπορτάζ: Νέα από τις "Σκουριές".. Σε μεγάλη συγκέντρωση του φιλο-επενδυτικού "λαού" ακούστηκαν τα συνθήματα: "εργατιά-αγροτιά-μια φωνή και μια γροθιά"..κεντρικός ομιλητής ο χρυσελεφάντινος Αδωνις Γεωργίσκος, σε ρόλο παπαδοπουλου..το σύνθημα ήτο μείξη του "εργατιά-αγροτιά-πα-πα-δόπουλος" και άλλων που δεν θα ήθελα να αναφέρω. Ενεφανίσθηκαν και οι εργάτες των ορυχείων καθώς και κάτοικοι που δήλωσαν πως είναι εναντίον της μιζέριας και πως μια θέση εργασίας σήμερα είναι "σαν να κέρδισες Λότο" κ.ο.κ..Και η ζωη συνεχίζεται. Υπάρχει φυσικά το θέμα της ενέργειας, και της πρόσβασης σε αυτήν, και δεν τίθεται εδώ θέμα μιας "ηρωϊκής" άρνησης της, όπως και μιας καθολικής άρνησης του "πολιτισμού", και των τεχνικών, αλλά επιτέλους μια κοινωνική συνείδηση της υπόστασης, ένα μέτρο, και μια γνώση, και αυτό δεν είναι πανάκεια, αλλά το μονο που έχουμε απέναντι στην "αγριότητα"?, όχι αγριότητα, έχει δίκιο το γουρούνι, έλεος πιά με τον διαχωρισμό, θα πω: απέναντι στην ομαλότητα της κοινωνίας των διαχωρισμών...γιατί ακόμα και η χορτοφαγία μπορεί να είναι ένας διαχωρισμός ή να αγιοποιεί τον διαχωρισμό. Μια και μιλάμε για γουρούνια.. Θυμάμαι όταν ο πατέρας μου συνταξιοδοτήθηκε πήρε δύο γουρουνάκια. Τα γουρουνάκια είναι αξιολάτρευτα πλάσματα και πανέξυπνα. Φυσικα δεν τα σφάξαμε ποτέ...απλά ο πατηρ τα πούλησε όταν μεγάλωσαν πεφτοντας σε μια μακρά μελαγχολία. Πιθανόν όμως, παρά την ευαισθησία μας, αυτή η πράξη πωλησης να είναι το σημάδι της αλλοτρίωσης. Θυμάμαι την γιαγιά μου που έζησε 100 χρόνια, δεν είχε ποτέ ενδοιασμό να σφάζει ότι ήταν ζώο, αλλά ποτέ δεν σπατάλησε τίποτα, πάντα σέβονταν τα ζωα,και φυσικά έτρωγε σπανίως κρέας (μια ή δυο φορές τον χρόνο)...και φυσικά δεν είχε καμιά "υποκεινο-κεντρική" φιλοσοφία, αν και φυσικά ήταν πιστή χριστιανή...νομίζω έγινα σαφής.
Είναι φανερό πως ζούμε την εποχή όπου η μεταφυσική της ταξικής πάλης και οι κυρίαρχες εμμονές της θεσμικής αναδιοργάνωσης του τέλους του 19ου και των αρχών του εικοστού επιστρέφει. Οι νέοι μπουχτισμένοι από τις εξωτικές θρησκέιες, τα ναρκωτικά την αναλυτική κοινωνιολογία και την αναζήτηση για τα θεμέλια μιας ριζικής κοινωνικής αλλαγής επιστρέφουν στις μοντερνιστικές βεβαιότητες. Κατηχητικό, συνελέυσεις, δράση πάνω από όλα και μια δήθεν αντι-ιδεολογία και αντι-θεωρία. Είναι οι χίμπστερ της ιδεολογίας. Μόνο που εδώ επειδή έχουμε να κάνουμε με την ιστορία τα 60's και τα 70's των μοδάτων χίμπστερ στην περίπτωση των ιδεολόγων χίμπστερ πάνε έναν αιώνα πίσω. Αυτή τη φορά όμως δεν θα προλάβουμε να σκάψουμε χαρακώματα ούτε και τάφους καν. Προσοχή.
...το βουητό από πάνω του είχε γίνει μπουμπουνητό, και ξαφνικά. βρέθηκε στη σκιά, κάτι παρεμβλήθηκε ανάμεσα σ΄αυτόν και στον ήλιο, κοίταξε ψηλά, σαστισμένος και παραζαλισμένος, ενώ ο νους του πετούσε ακόμη σ' εκείνον τον άλλο κόσμο, τον πιο αληθινό κι από την αλήθεια...ήταν ακόμα συγκεντρωμένος στην απεραντοσύνη του θανάτου και του θεού...κοίταξε ψηλά και είδε, κοντά και πάνω του, το σμήνος των μηχανών που τον τριγύριζαν...σαν τι;ς ακρίδες έρχονταςν, ζυγιάζονταν ακίνητες και προσγειόνονταν ολόγυρά του στα ρείκια...κι απ΄τις κοιλιές τους κατέβαιναν άντρες με λευκά παντελόνια από βισκόζη, γυναίκες με πιτζάμες οξικής κυτταρίνης, ή με σορτς από βελβετίν...
έχει κι άλλο,πριν και μετά, είναι από τον "θαυμαστό καινούργιο κόσμο" του Χάξλεϋ, όχι το δικό μας...
Νομίζω ότι είναι οξύμωρο να λέμε κτηνωδία αυτά που χαρακτηρίζουν αποκλειστικά τους ανθρώπους σε βάρος των κτηνών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ (και σαρκοφαγική) σχέση του ανθρώπου με τα άλλα ζώα είναι πανάρχαιη. Το βίντεο είναι σοκαριστικό για εμάς που δεν έχουμε μεγαλώσει σφάζοντας ή βλέποντας να σφάζουν το αρνί για το Πάσχα ή το χοιρινό για τα Χριστούγεννα. Όπως θα ήταν, βέβαια, και για εκείνους που έχουν τέτοιες εμπειρίες, για διαφορετικούς, όμως, λόγους.
Ίσως όχι και τόσο άσχετα
ΑπάντησηΔιαγραφή1.
http://www.youtube.com/watch?v=DuPSLZYM7xE&feature=player_embedded
2.
http://www.dailymotion.com/video/xreglw_yyyyy-yyyyyyyyyy-yyyyy-yyyyyyy_people#.USuTF6LB0ry
(Ολίγον πιο ρομαντικ. αντι-Καρτέσιος και αντι-Κάντ και αναφορές α) σε «φυσικό» περιβάλλον β) κριτική σε επιστήμη, λογική γ) αναφορά σε ελεύθερη βούληση δ) ενότητα ε) αυτάρκεια ζ) αυτό και όχι ετερο η) + θεοσεβούμενου πνεύμα = ηθικός «ολοκληρωτισμός» με βάσει τα κατασκευασμένα εγχειρίδια. Είναι φανερό πως αυτός ο ηθικός «ολοκληρωτισμός» είναι αντικαθεστικός προς την τεχνική, ενώ ο ηθικός «απελευθερωτισμός» (μαντέψτε τι ταιριάζει εδώ) είναι συμπληρωματικός προς τον τεχνικό «ολοκληρωτισμό»)
Τελικῶς ἡ «Εὐρώπη» (συμποσουμένου σέ τοῦτο τῆς ἀνακαλύψεως τῆς Ἀμερικῆς, τῆς Magna Carta, τῆς Ἀναγέννησης, τοῦ Διαφωτισμοῦ, τῆς Μεταρρύθμισης, καί παντός ἄλλου σχετικοῦ) εὑρῆκε διϊστορικῶς τήν ἐξίσωση « Πρῶτες ὕλες – βιομηχανικά προϊόντα - ντομάτες» . Δέν χρειάζεται ἰδιαίτερη φιλοσοφική κατάρτιση, γιά νά καταλάβη κανείς τόν ὁλικῶς παράλογο καί βαθύτατα ἀντιανθρώπινο χαρακτήρα αὐτῆς τῆς ἐξίσωσης: ὁ μέσος ὅρος λειτουργεῖ εἰς βάρος τοῦ πρώτου, πού ἀποτελεῖ προϋπόθεση γιά τόν τρίτον. Δηλαδή, ὁπωσδήποτε κι ἄν νοηθῆ λειτουργοῦσα ἡ ἐξίσωση καί ὅσο πιό πολλά τά βιομηχανικά προϊόντα τόσο πιό λίγες οἱ ντομάτες. Μέ λίγα λόγια, ἡ πολιτιστική συνεισφορά τῆς «Εὐρώπης» στήν ἱστορία τῆς ἀνθρωπότητος συνίσταται στήν ὁλική ὑπονόμευση τῆς ἐμβίου ὑπάρξεως, τοῦ ἀνθρώπου συμπεριλαμβανομένου.
(Αυτά πριν γίνουμε 7 δις)
Ἄν ἕνα κακό ἤ ἀνεπιθύμητο ἀποτέλεσμα προϋποθέτη ἕνα σύνολο ἐσφαλμένων ἰδεῶν, τότε πρέπει νά καταλάβωμε ὅτι ἡ παραπάνω ἐξίσωση εἶναι μία ἱστορική παγίδα πού κάθε ἄλλο παρά σέ ἰδέες στηρίζεται. Τό διαπιστώνομε αὐτό κάθε μέρα, ἀκούγοντας μονίμως τήν λέξη «ἀνάπτυξη». Ἄν κανένας ρωτήση γιά τό βαθύτερο νόημα αὐτῆς τῆς «ἀνάπτυξης» ὑπό τά ὑπάρχοντα δεδομένα καί τά ὑφιστάμενα ἀποτελέσματα, τότε θά λάβη σάν σχεδόν κάτι τό αὐτονόητο ὡς ἀπάντηση, τό ἄκρον ἄωτο τοῦ παραλογισμοῦ: εἶναι διά τῆς τεχνολογίας πού μποροῦν νά ἀντιμετωπισθοῦν τά ἀποτελέσματα τῆς τεχνολογίας. Πιό πολλή τεχνολογία, πιό ἐκλεπτυσμένες μέθοδοι – κι’ αὐτό εἶναι ἡ λύση. Ἐν ὀλίγοις, ὁ σημερινός ἄνθρωπος μοιάζει μέ τήν ἀράχνη πού μπερδεύτηκε στόν ἱστό της καί προσπαθεῖ νά ξεμπερδευτῆ βγάζοντας ὅλο καί πιό πολλές κλωνές, ἐπειδή ἐκ φύσεως δέν μπορεῖ τίποτε ἄλλο νά κάνη.
...μπορούμε να πούμε ότι όντως ο άνθρωπος σήμερα, κρατιέται δια της «ιατρικής» περισσότερο στη στη ζωή, η «υγεία» του όμως χειροτερεύει αντί να καλυτερέψει. Διαφορετικά θα έπρεπε η «πρόοδος» να φέρει ελάττωση των φαρμάκων συν τω χρόνω και όχι αύξηση τους...
Γεράσιμος Κακλαμάνης (όχι ο γνωστός :-)
Από την άλλη μεριά μπορεί ειπωθεί, όπως και συμβαίνει, ότι «μισώ τους ανθρώπους» -ποιούς;
αιντε σιγα σιγά έρχεστε στα λόγια μου,
ΑπάντησηΔιαγραφήυποκειμενοπροσωπομεληατομα :-)
μου θετε και πράξεις παναθεμασ'ς
Ανεβάσατε ένα εφιαλτικό βίντεο, και ενώ έχετε ανοίξει μια κουβέντα που έχει να κάνει με την φιλοσοφία του υποκειμένου ως επί το πλείστον. Στο βίντεο υπάρχουν όλοι οι λόγοι που καθιστούν αυτούς τους προβληματισμούς ουσιωδώς αδύνατους και επομένως απολύτως υποκριτικούς. Είναι σαν να λες "ξέρω οτι με χωρίζει το άπειρο από αυτό που συζητάω ως εφικτό, αλλά επιμένω "όντας στον κόσμο μου" να το συζητάω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτή η υποκρισία είναι και η "περσόνα" και το "πρόσωπο".
Λες δηλαδή hollow "προσωπική διάσταση του ανθρώπου
είναι η διάστασή του εκείνη, που αφορά στον τρόπο με τον οποίον αυτός παρουσιάζεται συγκεκριμένα, ενώπιος ενωπίω, ως αυτός ο ίδιος, μέσα στην κοινωνική σχέση και στην κοινωνική συνέργεια" και αμέσως ανεβάζετε αυτό το βίντεο!!!
Η "διάσταση του ανθρώπου" είναι η τερατοποίηση του, Η απομόνωση του από την φύση καθιστά κάποια ζητήματα όταν αυτά συζητιούνται, μασκες και δόλιες μεταμφιέσεις. Αυτοικανοποιήτικές λογοδιάροιες.
Ναι το μεγαλύτερο μέρος της φιλοσοφίας, για να μιλήσω με την γλώσσα του Εριουτζένα,αυτες οι πούτσες μπλέ, του Καντ, του Χεγκελ, του Μαρξ και των λοιπόν ψωνισμένων με την "γνώση" κεντροευρωπαίων, δεν είναι παρά "άλλα λόγια να αγαπιόμαστε" που απευθήνονται στους λοβοτομημένους οπαδούς του διαφωτισμού και στους κομπλεξικούς μεταφυσικούς αντιπάλους του.
Ιζι, Χολοου και λοιποί φίλοι,
punks not dead!
(και εκτός αυτού κάτι ξέρουν, και το ξέρετε ρε ρεμάλια οτι το ξέρουν!)
So what if I see through the lies.
So what if the people I despise
Twist my arm and make me work,
I'm no deaf, no fucking jerk.
I'm no spastic lying in the street.
I'm no superstar elite.
I'm just a person, a human being.
-NO YOU'RE NOT, YOU'RE A PART OF THE MACHINE.
-You're a part of our machine because we want you to be.
-We've got you now and you'll never be free.
-We can even have your body after you're dead.
-We can take the eyes out of your fucking head.
-Yes we'll take them out, use them again.
-We can do it you know cos we've got your brain.
-We'll crucify you like we crucified him.
-We'll make you obey our every whim.
-We got the power, the power and the glory.
I've heard that before in a different story.
But the story I heard covered up the truth,
Didn't touch on the actual factual proof.
Didn't say about the bodies in the concentration camps,
Didn't say about the (surgeons) knives underneath the lamps,
Doesn't say that the ovens are still warm,
Doesn't say that this wretched little form
Is a human being who wants to live
But not in the snot and shit they give.
I'm no superstar elite.
ΑπάντησηΔιαγραφήI'm just a person, a human being.
@ tamistas,
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν κατάλαβα ακριβώς τι θέλεις να πεις, αλλά θα έλεγα ότι αυτό που δείχνει το βίντεο ΔΕΝ εντάσσεται στην πανάρχαια (και σαρκοφαγική) σχέση του ανθρώπου με άλλα ζώα.
Το να συσχετίσουμε δηλαδή, και να τοποθετήσουμε κάτω από τον ίδιο τίτλο "πανάρχαια (και σαρκοφαγική) σχέση του ανθρώπου με άλλα ζώα" τη σφαγή του πασχαλινού αρνιού τον 10αι. και αυτό που δείχνει το βίντεο, είναι σαν να συσχετίζαμε και να τοποθετούσαμε κάτω από τον ίδιο τίτλο "επιθετικότητα του ανθρώπου" την ρίψη ενός βέλους από έναν Ινδιάνο προς τον αντίπαλό του και τη ρίψη ενός διηπειρωτικού πυραύλου από μια σύγχρονη χώρα σε μιαν άλλη.
Αμελητέα η σχέση μεταξύ των δυο! Ή τελοσπάντων τόσο μικρή, ώστε να μην ταυτίζονται.
@ Γεράσιμε,
ΑπάντησηΔιαγραφήευχαριστώ για τις παραπομπές!
@ J-Tiger,
ΑπάντησηΔιαγραφήστα μουσικά ευθυγραμμιζόμαστε!
:-)
@ A Pig,
ΑπάντησηΔιαγραφήε, είμαστε κι εμείς ... τι να πω, σηκώνω τα χέρια μου!
HollowSky, μα βέβαια, και αυτό που δείχνει το βίντεο ΔΕΝ εντάσσεται στην πανάρχαια (και σαρκοφαγική) σχέση του ανθρώπου με τα άλλα ζώα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέλω να πω λοιπόν ότι το τυποποιημένο κομμάτι κρέας του σούπερ μάρκετ δεν προσφέρει καμιά πληροφορία για το τι έχει προηγηθεί στους χώρους εκτροφής και σφαγής. Αυτό που προηγείται, και συνοψίζει το βίντεο, σοκάρει τόσο τους ανύποπτους καταναλωτές, όσο και όσους έχουν μνήμες ή συνεχίζουν να ζουν μιαν αγροτική ζωή, δίπλα σε ζώα που τα βοσκούν, τ' αρμέγουν, τα κουρεύουν, τα γδέρνουν, τα τεμαχίζουν κλπ.
Όλο αυτό το σκηνικό δεν είναι κτηνώδες, ούτε απάνθρωπο. Είναι θλιβερά ανθρώπινο.
Το αηδιαστικότερο είναι που δεν βλέπουμε πρώτη φορά τέτοιου είδους βίντεο (αυτό πάντως είχε και καλλιτεχνική αξία - αμάν με τις λέξεις της οικονομίας). Τι σοκ δηλαδή, λες και δεν τα ξέραμε. Τα ξέραμε, ακούγαμε και το μιτ ιζ μέρντερ, αλλά τον καπιταλισμό πολλοί αρνήθηκαν, το ζαμπονάκι κανείς μη χορτοφάγος.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητοί φίλοι, το πρόβλημα δεν ειναι φυσικά η "προαιώνια" σχέση σαρκοφαγίας ανθρώπου και άλλων ζώων, αν και δεν είναι και κάτι εντελώς ξένο, αν σκάψει κανείς στα πιό βαθιά υποστρώματα. Το γουρούνι και ο ταμιστας αναφέρονται στο θέμα του κεντρικού-κυρίαρχου υποκειμενου, με έναν τρόπο που δεν προσπερνάται βέβαια εύκολα, αλλά δεν είναι και αυτός "διεξοδικός". Μιας και αναφέρθηκε ο Καντ, θα ήθελα να εξαιρεθεί, μιας και παρά την ένταξή του στο κεντρικό σχήμα δεν είχε και πολλές συμπάθειες προς τις "κλίσεις" των υποκειμενικοτήτων της εποχής του αλλά και γενικά. Βέβαια ήταν "φίλοι" του όλοι αυτοί, αλλά όπως είχε πεί (περίπου, δεν θυμάμαι ακριβώς) για τον υστερικό και εγωμανή (και φιλοσοφικά)"μαθητή" του, Φίχτε, αν είναι να έχεις τέτοιους φίλους τι τους θέλεις τους εχθρούς...αλλά ας μην μείνουμε εκεί. Θα προτιμήσω το ρεπορτάζ:
ΑπάντησηΔιαγραφήΝέα από τις "Σκουριές"..
Σε μεγάλη συγκέντρωση του φιλο-επενδυτικού "λαού" ακούστηκαν τα συνθήματα: "εργατιά-αγροτιά-μια φωνή και μια γροθιά"..κεντρικός ομιλητής ο χρυσελεφάντινος Αδωνις Γεωργίσκος, σε ρόλο παπαδοπουλου..το σύνθημα ήτο μείξη του "εργατιά-αγροτιά-πα-πα-δόπουλος" και άλλων που δεν θα ήθελα να αναφέρω. Ενεφανίσθηκαν και οι εργάτες των ορυχείων καθώς και κάτοικοι που δήλωσαν πως είναι εναντίον της μιζέριας και πως μια θέση εργασίας σήμερα είναι "σαν να κέρδισες Λότο" κ.ο.κ..Και η ζωη συνεχίζεται. Υπάρχει φυσικά το θέμα της ενέργειας, και της πρόσβασης σε αυτήν, και δεν τίθεται εδώ θέμα μιας "ηρωϊκής" άρνησης της, όπως και μιας καθολικής άρνησης του "πολιτισμού", και των τεχνικών, αλλά επιτέλους μια κοινωνική συνείδηση της υπόστασης, ένα μέτρο, και μια γνώση, και αυτό δεν είναι πανάκεια, αλλά το μονο που έχουμε απέναντι στην "αγριότητα"?, όχι αγριότητα, έχει δίκιο το γουρούνι, έλεος πιά με τον διαχωρισμό, θα πω: απέναντι στην ομαλότητα της κοινωνίας των διαχωρισμών...γιατί ακόμα και η χορτοφαγία μπορεί να είναι ένας διαχωρισμός ή να αγιοποιεί τον διαχωρισμό.
Μια και μιλάμε για γουρούνια..
Θυμάμαι όταν ο πατέρας μου συνταξιοδοτήθηκε πήρε δύο γουρουνάκια. Τα γουρουνάκια είναι αξιολάτρευτα πλάσματα και πανέξυπνα. Φυσικα δεν τα σφάξαμε ποτέ...απλά ο πατηρ τα πούλησε όταν μεγάλωσαν πεφτοντας σε μια μακρά μελαγχολία. Πιθανόν όμως, παρά την ευαισθησία μας, αυτή η πράξη πωλησης να είναι το σημάδι της αλλοτρίωσης. Θυμάμαι την γιαγιά μου που έζησε 100 χρόνια, δεν είχε ποτέ ενδοιασμό να σφάζει ότι ήταν ζώο, αλλά ποτέ δεν σπατάλησε τίποτα, πάντα σέβονταν τα ζωα,και φυσικά έτρωγε σπανίως κρέας (μια ή δυο φορές τον χρόνο)...και φυσικά δεν είχε καμιά "υποκεινο-κεντρική" φιλοσοφία, αν και φυσικά ήταν πιστή χριστιανή...νομίζω έγινα σαφής.
Είναι φανερό πως ζούμε την εποχή όπου η μεταφυσική της ταξικής πάλης και οι κυρίαρχες εμμονές της θεσμικής αναδιοργάνωσης του τέλους του 19ου και των αρχών του εικοστού επιστρέφει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι νέοι μπουχτισμένοι από τις εξωτικές θρησκέιες, τα ναρκωτικά την αναλυτική κοινωνιολογία και την αναζήτηση για τα θεμέλια μιας ριζικής κοινωνικής αλλαγής επιστρέφουν στις μοντερνιστικές βεβαιότητες. Κατηχητικό, συνελέυσεις, δράση πάνω από όλα και μια δήθεν αντι-ιδεολογία και αντι-θεωρία.
Είναι οι χίμπστερ της ιδεολογίας.
Μόνο που εδώ επειδή έχουμε να κάνουμε με την ιστορία τα 60's και τα 70's των μοδάτων χίμπστερ στην περίπτωση των ιδεολόγων χίμπστερ πάνε έναν αιώνα πίσω.
Αυτή τη φορά όμως δεν θα προλάβουμε να σκάψουμε χαρακώματα ούτε και τάφους καν.
Προσοχή.
...το βουητό από πάνω του είχε γίνει μπουμπουνητό, και ξαφνικά. βρέθηκε στη σκιά, κάτι παρεμβλήθηκε ανάμεσα σ΄αυτόν και στον ήλιο, κοίταξε ψηλά, σαστισμένος και παραζαλισμένος, ενώ ο νους του πετούσε ακόμη σ' εκείνον τον άλλο κόσμο, τον πιο αληθινό κι από την αλήθεια...ήταν ακόμα συγκεντρωμένος στην απεραντοσύνη του θανάτου και του θεού...κοίταξε ψηλά και είδε, κοντά και πάνω του, το σμήνος των μηχανών που τον τριγύριζαν...σαν τι;ς ακρίδες έρχονταςν, ζυγιάζονταν ακίνητες και προσγειόνονταν ολόγυρά του στα ρείκια...κι απ΄τις κοιλιές τους κατέβαιναν άντρες με λευκά παντελόνια από βισκόζη, γυναίκες με πιτζάμες οξικής κυτταρίνης, ή με σορτς από βελβετίν...
ΑπάντησηΔιαγραφήέχει κι άλλο,πριν και μετά, είναι από τον "θαυμαστό καινούργιο κόσμο" του Χάξλεϋ, όχι το δικό μας...
καλησπέρες
@ Katabran,
ΑπάντησηΔιαγραφήα, υπέροχο! Μας θύμισες ότι δεν έχουμε ακόμα αποτίσει τον οφειλόμενο φόρο τιμής στον Άλντους.