20 Σεπτεμβρίου 2010

Έρως και Πολιτισμός: The Sequel

Η (ξεν)ερωτική Ζυρίχη

Μετά τους Ολλανδούς (Ουτρέχτη) και τους Γερμανούς (Κολωνία, Έσσεν), τώρα και οι φημισμένοι για την ανεκτικότητά τους Ελβετοί, διαπιστώνοντας την αλματώδη αύξηση της πορνείας στους δρόμους της Ζυρίχης (συμβαίνει βλέπετε και στις καλύτερες οικογένειες...), αποφάσισαν να βάλουν σε εφαρμογή το «Sexbox», παραδίνοντάς μας γι' άλλη μια φορά μαθήματα γνήσιας ευταξίας, άμεμπτου ορθολογισμού και φυσικά μιας πολιτισμένης αντιμετώπισης των πολύπλοκων προβλημάτων στο πεδίο των ανθρώπινων σχέσεων.

Τι είναι το Sexbox; 

Όπως βλέπετε στη φωτογραφία, πρόκειται για ένα "κουτί" σε μέγεθος θέσης στάθμευσης (3Χ4 μ.) και ύψους 2,5 μ., στην είσοδο του οποίου θα στήνεται η πόρνη περιμένοντας τον εποχούμενο πελάτη. Τα περί του "πόσο πάει;" μπλαμπλά θα γίνονται μέσα στο κουτί, στο οποίο ο οδηγός θα είναι υποχρεωμένος να μπαίνει παρκάροντας κολλητά στον αριστερο τοίχο, ώστε να μην μπορεί ν' ανοίξει την πόρτα του και να βγει. Έτσι, σε περίπτωση που δεν τηρήσει αυτό τον κανονισμό (προβλέπεται δηλαδή ότι υπάρχουν και ... μη-Ελβετοί στην Ελβετία) ή που επιδείξει βίαιες διαθέσεις, η πόρνη θα προλαβαίνει να πατήσει το κουμπί συναγερμού στο δεξί τοίχο και να φύγει από μια πόρτα ασφαλείας στο μπροστινό τοίχο, της οποίας μόνον αυτή θα έχει το κλειδί.
\

Προσκυνώ τα «τυριά»! Έτσι λύνονται τα προβλήματα κύριοι και κυρίες. Ας ξεστραβωθούμε κι ας «κόψουμε δρόμο» κατά ‘κεί, που λέει κι ένας φιλόσοφος-ψυχαναλυτής. 

Να γιατί μερικές χώρες, δεν γίνονται έρμαια ενός ΔΝΤ: είναι αυτές οι ίδιες το ΔΝΤ!

(ευχαριστώ την Αλίκη για το θέμα και τη φωτογραφία)

Υ.Γ. Εκείνο που δεν πρόβλεψαν οι μάγκες, είναι να σκάσει μύτη κανένα εγγλέζικο αμάξι με το τιμόνι δεξιά! Μα τους κεραυνούς της Βρέστης! :-)

32 σχόλια:

aloga είπε...

Καταπληκτικό....
Τι λες ρε παιδί μου ....
Σοβαράααα;

Αυτό είναι θέμα ...

Και μας λύνει και τον προβληματισμό μας για το πώς μπορούμε να γίνουμε ΔΝΤ.

Μπράβο, μπράβο. Δέκα φορές ...
Και σανό τερα...

Γνωμοδότης είπε...

Υ.Γ. Εκείνο που δεν πρόβλεψαν οι μάγκες, είναι να σκάσει μύτη κανένα εγγλέζικο αμάξι με το τιμόνι δεξιά!

===

Η να πεταχθεί το «μπουμπούκι» ο συνοδηγός από την πόρτα του...

Πάντως και εδώ επενδύουμε στο θέμα:

http://www.mensonly.gr/site/content.php?artid=317221

Το άλλο το ωραίο το ξέρετε; Ότι η Ευρώπη χρηματοδοτεί και ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ οίκους ανοχής μέσα στο πρόγραμμα ΕΣΠΑ; Είναι από το πρόγραμμα «Προκήρυξη για την ενίσχυση μικρών και πολύ μικρών Επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στους τομείς Μεταποίησης – Τουρισμού - Εμπορίου - Υπηρεσιών».

Κατεβάστε από εδώ:

http://www.espa.gr/el/Pages/ProclamationsFS.aspx?item=336

και διαβάστε το σχετικό κομμάτι για αυτές τις «υπηρεσίες»...

Delmar είπε...

Η πορνεία είναι το αιώνιο ανθρώπινο αίσχος.
Κι όμως καμιά κοινωνία δεν δημιούργησε τις προυποθέσεις για την εξάλειψή της, το αντίθετο θα έλεγα.
Περίεργο.

Ανώνυμος είπε...

Κα-τα-πληκτικό!
Μπράβο σε όποιον σκέφτηκε αυτήν την εγκατάσταση.
Τέλειο!

HollowSky είπε...

Νομίζω ότι έχει ενδιαφέρον να δούμε εκ των έσω αυτό τον τρόπο σκέψης, που αντιμετωπίζει τα ζητήματα σαν τεχνικής φύσης θέματα ... επιμένοντας ακόμα κι όταν αυτό αγγίζει τη γελοιότητα, όπως στο παράδειγμά μας. Έχει ενδιαφέρον γιατί μετέχουμε σε αυτό.

delmar είπε...

Και το χειρότερο είναι ότι μετέχουμε σε αυτό που εμείς κατασκευάσαμε χωρίς πλέον να μπορούμε να μην μετέχουμε.
Το πράμα δηλαδή πήρε το δρόμο του και πάει μόνο του.
(γι αυτό αγγίζει και τα όρια της γελοιότητας)

HollowSky είπε...

delmar υποθέτω ή μάλλον είμαι σίγουρος πως αυτό έγινε επειδή αποδώσαμε μαγικές - ναι! - δυνάμεις στην τεχνολογία.

aloga είπε...

@ Delmar
Ακριβώς σχετικά με την κοινωνία αλλά που βρίσκεις το περίεργο;

Μπας και πιστεύεις ότι υπάρχει μια υπέροχη κοινωνία και βρίσκεις περίεργο το πως αυτή η υπέροχη κοινωνία επιτρέπει την ύπαρξη της πορνείας;

@ Γνωμοδότης
Προτείνω να προωθήσεις το σχόλιό σου στην Ελβετική πρεσβεία. Αντιμετωπίζεις ένα καίριο θέμα, που αγνωστο που μπορεί να οδηγήσει. Σίγουρα πρέπει να λάβουν τα μέτρα τους.


Γενικώς, πάντως, μένω κατάπληκτος με την εσωτερικότητα της προσέγγισης του θέματος, μετά την παρότρυνση του hollowsky

Ανώνυμος είπε...

Το θέμα αγγίζει τη γελοιότητα για δύο (τουλάχιστον) λόγους. 1)Υποκρισίας "εξωτερικής": δεν έχει σημασία τί γίνεται, αλλά να μην φαίνεται ότι γίνεται, και
2)Υποκρισίας "εσωτερικής": αποδεχόμαστε (από αναγκαιότητα ή συμφέρον...) την σεξουαλική εκμετάλευση, αλλα ο έμφυτος ανθρωπισμός μας, μάς επιβάλει να ορίσουμε ένα αποδεκτό επίπεδο στην εκμετάλευση και στη βία που αυτή συνεπάγεται.
Πέρσι πάντως είχε ξεκινήσει καμπάνια στην Ελβετία ενάντια στην ελεύθερη διακίνηση στην Ευρωπαική Ένωση. Το αιτιολογικό ήταν ότι η Ελβετία έχει γεμίσει "ξένους" που της τρώνε όλα τα λεφτά. Προφανώς οι πόρνες είναι ευπρόσδεκτες....

aloga είπε...

Η πορνεία έχει και κοινωνικούς λόγους ύπαρξης. Δεν μπορούμε να την εξαφανίσουμε. Η εκμετάλλευση να σταματήσει.

delmar είπε...

Το βρίσκω περίεργο γιατί η ίδια η ιδέα της κοινωνίας και τα όρια της αποκλείει αρχικά την ιδέα της πορνείας.Αργότερα αυτή ενσωματώνεται αυτόματα.

Περίεργο πάλι.

aloga είπε...

@ delmar
Τι πάει να πει η ιδέα της κοινωνίας αποκλείει την ιδέα της πορνείας. Μήπως εννοείς απαγορεύει;
Τι πάει να πει ενσωματώνεται η πορνεία. Είναι κάτι εκτός κοινωνίας και ενσωματώνεται;

Για σκέψου λίγο τι εξυπηρετεί η πορνεία...

Απλούστατα, κάποτε δημιουργήθηκε η ανάγκη για πορνεία και τότε αυτή εμφανίστηκε. Αυτή η ανάγκη υπάρχει και σήμερα στις καταναγκαστικές κοινωνίες.

Αν οι άντρες μπορούσαν να βρίσκουν αυτό που δεν μπορούν να βρούν δωρεάν και που τους προσφέρεται με πληρωμή μέσω της πορνείας, δεν θα υπήρχε η πορνεία.

Lautrec είπε...

@ aloga,
τι εννοείς "δημιουργήθηκε η ανάγκη για πορνεία"; και, συνάμα, τι εννοείς "αν οι άντρες μπορούσαν να βρίσκουν αυτό που δεν μπορούν να βρούν δωρεάν";

Συγκεκριμένα: ποια είναι "η ανάγκη" από την οποία προέκυψε η πορνεία;

Ανώνυμος είπε...

Lautrec αγόρι μου, γιατί δεν το λες ξεκάθαρα στον Aloga;

Δηλαδή: αν, Aloga μου, η ανάγκη των αντρών, που ικανοποιείται με την πορνεία, είναι να πηδάνε χωρίς να μπλέκονται σε σχέση; Τότε τι; Με τη λογική σου - κατά την οποία φαίνεται να εντοπίζεις το όλο πρόβλημα απλά και μόνο στη χρηματική συναλλαγή ή την εμπορευματοποίηση - ότι η πορνεία απλώς "προσφέρει κάτι που θα μπορούσε (προφανώς σε μια μη καταναγκαστική κοινωνία) να προσφέρεται και δωρεάν" ... θα έπρεπε κι οι γυναίκες να γουστάρουν να πηδιούνται χωρίς να μπλέκονται σε σχέση;

!!!!!!!!!!!!!!!!

aloga είπε...

Σιγά σιγά ένας ένας και όλοι θα πάρετε.

Μπορώ να έχω και εγώ απάντηση στις δικές μου ερωτήσεις;


Anonymous@
Μια και διευκρινίζεις την ερώτηση του Λοτρεκ, απαντώ.
Φυσικά και οι γυναίκες αν γουστάρουν να πηδιούνται θα πρέπει να πηδιούνται. Αν και στη δική μου ορολογία οι γυναίκες δεν πηδιούνται αλλά και αυτές πηδάνε.

Δηλαδή θα πρέπει να συνεχίσουν να θεωρούνται ιδιοκτησία του κάθε "μάγκα";

Κανένας ιδιοκτησία κανενός.

aloga είπε...

@Anonymous

Και κάτι ακόμη που δεν κατάλαβες είναι ότι δεν εντοπίζω το πρόβλημα στην εμπορευματοποίηση αλλά στην εκμετάλλευση και τον εξαναγκασμό.
Αν το κάνουν με δική τους βούληση και το κάνουν είτε επαγγελματικά είτε ερασιτεχνικά, εγώ δεν δικαιούμαι να πω τίποτα.

Ανώνυμος είπε...

@ aloga,
σου ξέφυγε από την πρότασή μου κάτι, που όμως είναι ουσιαστικό για μια σοβαρή απάντηση. Δεν είπα απλώς αν οι γυναίκες (και οι άντρες εξίσου!) "γουστάρουν να πηδιούνται" (ή να πηδάνε, κανένα πρόβλημα, μην κολλάμε σε σοφιστικές φραστικές λεπτομέρειες). Είπα "αν γουστάρουν να πηδιούνται ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΣΧΕΣΗ" (εξίσου οι άντρες και οι γυναίκες).

Αυτό είναι το κρίσιμο και με αυτό το δεδομένο σε παρακαλώ να απαντήσεις.

(προφανώς θεωρώ δευτερεύον, αν δεν ξεκαθαρίσουμε το παραπάνω θεματάκι, το αν έχουμε απλώς χρηματική συναλλαγή, επαγγελματικό πάρε-δώσε, ή εκμετάλλευση).

Chris είπε...

Vanilla Sky (2001)
Julie: Don't you know that when you sleep with someone, your body makes a promise whether you do or not.

Julie: Four times... it means something, David.

Ανώνυμος είπε...

Yeah Chris man!
That's the point!

Nintendo Kid είπε...

σχέση=καταπίεση
γουστάρω λεύτερη ζωή
χωρίς υποχρεώσεις
χωρίς δεσμεύσεις
χωρίς ευθύνες
χωρίς σχέση δηλαδή

PS3 XBOX GIRL είπε...

ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΩ Nintendo Kid!

aloga είπε...

@Anonymous

Αν γουστάρουν να πηδάνε, να πηδάνε.

Αν γουστάρουν να κάνουν σχέση, να κάνουν σχέση. Και την σχέση μπορούν να την κάνουν σε όποιο επίπεδο γουστάρουν. Συναποφασίζουν.

Όταν πηδιέσαι με κάποιον, αυτομάτως υπάρχει και σχέση κάποιου είδους. Όπως και σε οποιαδήποτε επαφή ο,τιδήποτε με ο,τιδήποτε.

Ποιός έχει το δικαίωμα να μου επιβάλει το είδος της σχέσης αν εγώ επιλέγω μόνο να πηδάω και έτσι καθορίζω τη σχέση μου;
Εννοείται αν το πήδημα γίνεται "κοινη συναινέσει"

Οι κοινωνίες και οι θρησκείες επιβάλουν τις σχέσεις για ίδιους λόγους. Μήπως κολλάς σε κάποιο από αυτά τα δύο;

Όσο για τα bodies που make promises, ας λύσουν το πρόβλημά τους μόνα τους.

christos είπε...

Το λύνουν μια και καλή πέφτωντας απο την γέφυρα κ.λ.π

Ανώνυμος είπε...

aloga, δίχως να θελω να σε καταπιέσω, επίτρεψέ μου να σου πω ότι ένα one night stand δεν είναι αυτό που ονομάζουμε σχέση. Μην κάνεις όλες τις λέξεις και τις έννοιες ίσωμα επειδή έτσι γουστάρεις. Επομένως δεν έχεις ακόμα απαντήσει στο θέμα, που για να σου το ξαναθυμίσω είναι: "αν, Aloga μου, η ανάγκη των αντρών, που ικανοποιείται με την πορνεία, είναι να πηδάνε χωρίς να μπλέκονται σε σχέση; Τότε τι;". Εχτός κι αν μου πεις ότι δεν τρέχει κάστανο και κανένας δεν έχει δικαίωμα να πει τίποτα αν κάποιος γουστάρει να τον εκμεταλλεύονται.

aloga είπε...

@Anonymous

Να με καταπιέσεις; Προσπάθησε...

Αν και λίγο μπλεγμένο το σχόλιο σου, θα προσπαθήσω να σου απαντήσω.

Πρώτα πρώτα. Θεωρώ ότι αυτοί που χρησιμοποιούν την πορνεία, την χρησιμοποιούν αναγκαστικά επειδή δεν μπορούν να το κάνουν αλλιώς. Εκτός αν γουστάρουν να πληρώνουν.

Δεύτερον.Εγώ μιλάω τόση ώρα εναντίον της εκμετάλλευσης. Επομένως που κολλάει το ..."γουστάρει να τον εκμεταλλεύονται".
Βέβαια αν κάποιος γουστάρει να τον εκμεταλλεύονται συνειδητά, κάποιο λόγο θα έχει πχ μπορεί να είναι μαζώχα. Εγώ τι λόγο έχω επάνω σ αυτό.

Τρίτον. Δεν μπορώ να καταλάβω το κόλλημά σου με την σχέση. Μήπως αναφέρεσαι στον γάμο και τις προγαμιαίες σχέσεις; Για παράδειγμα εγώ έχω μια σοβαρή σχέση (πχ είμαι παντρεμένος) και γνωρίζω μια κοπέλα με την οποία πηδιέμαι. Έχεις πρόβλημα;

Ανώνυμος είπε...

aloga,
πρώτον. όχι βέβαια, δεν χρησιμοποιούν όλοι (ούτε καν οι περισσότεροι) την πορνεία επειδή δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς.

πρώτον και μισόν. Το αν τη χρησιμοποιούν επειδή γουστάρουν να πληρώνουν, τι ακριβώς πάει να πει; Τι θα πει "γουστάρω να πληρώνω";

δεύτερον. μίλησες μια φορά για την εκμετάλλευση αλλά χωρίς να εξηγήσεις πότε εκμεταλλεύεται κάποιος κάποιον. Να το εξηγήσω για σένα και με διορθώνεις όπου δε συμφωνείς; Λοιπόν, προφανώς αν κάποιος γουστάρει π.χ. να πληρώνει και κάποιος να πληρώνεται, δεν υπάρχει εκμετάλλευση. Οπότε εκμετάλλευση μπορεί να υπάρξει μόνο αν κάποιος δεν γουστάρει τη φάση αλλά το κάνει για να πληρωθεί. Σε αυτό λοιπόν είσαι ενάντια. Γιατί όμως;

τρίτον. το κόλλημά μου έχει να κάνει με την εξέταση του θέματος πορνεία και άντρες που τη χρησιμοποιούν επειδή μπορούν με αυτή να πηδάνε χωρίς να μπλέκονται σε σχέση.

aloga είπε...

Ωραία. Προχωράμε.

Πρώτον. Εάν δεν χρησιμοποιούν την πορνεία επειδή δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς γιατί την χρησιμοποιούν; Επειδή μπορούν να πηδάνε χωρίς να κάνουν σχέση; Γιατί κακό είναι να πηδάει κάποιος χωρίς να κάνει σχέση αμα του πάει και άμα πάει και στους δύο;
Εάν η κοινωνία δεν παρενεβαινε για δικούς της λόγους και κάποιοι θέλαν να πηδηχτούνε χωρίς να κάνουν σχέση, γιατί να μην το κάνουν; Εσύ τι ζόρι τραβάς; Και γιατί επιμένεις στην σχέση; Μήπως θέλεις τη σιγουριά ότι η γκόμενα θα είναι δική σου; ή ο γκόμενος βέβαια... ανεξάρτητα του τι θα κάνεις εσύ; Αναλόγως, μπορούμε να βάλουμε και την θρησκεία στο παιχνίδι.

Πρώτο και μισό.
Το γουστάρουν και πληρώνουν το είπα επειδή δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να πληρώνεις για κάτι αν μπορείς να το έχεις δωρεάν. Δηλαδή αν ρωτούσα κάποιον που μπορεί να πάρει κάτι δωρεάν αλλά τον βλέπω να πληρώνει, γιατί πληρώνεις, θα μπορούσε να μου πει: "Γιατί γουστάρω να πληρώνω" ή "για κοινωνικούς λόγους" ή "ως συνεισφορά" ή "γιατί έχω λεφτά και δεν ξέρω τι να τα κάνω" ή ...

Δεύτερον. Θα σου εξηγήσω τι εννοώ με το εκμετάλλευση. Εκμετάλλευση εννοώ το νταβατζιλίκι ή τον εκβιασμό και σ αυτά είμαι ενάντια. Αν κάποια γυναίκα το κάνει για να πληρωθεί χωρίς κάποιος να την πιέζει, τότε το χρησιμοποιεί ως επάγγελμα. Και αν το χρησιμοποιεί ως επάγγελμα εγώ τι λόγο έχω; Τι πάει να πει δεν γουστάρει την φάση αλλά το κάνει για να πληρωθεί; Ας κάνει κάποιο άλλο επάγγελμα. Δεν μπορεί να κάνει άλλο επάγγελμα ή αυτό το βρίσκει πιο προσοδοφόρο; Αν δεν μπορεί να κάνει άλλο επάγγελμα μπορούμε να αναζητήσουμε τις αιτίες και να καταλογίσουμε τυχόν ευθύνες, πχ στην κοινωνία ή στις εν γένει περιστάσεις. Αν το βρίσκει πιο προσοδοφόρο, εγώ δεν έχω λόγο. Θα της απαγορέψω να το κάνει ως επάγγελμα;

Αυτά

Ανώνυμος είπε...

aloga,
πιρουώτον. το να πηδηχτούνε κάποιοι χωρίς να θέλουνε να κάνουνε σχέση γούστο και καπέλο τους - αλλά εμείς μιλάμε για την πορνεία, κι επομένως ως προς αυτήν το συζητάμε.

δουέπτερον. δεν σε πιάνω. δηλαδή τι πρόβλημα έχεις με το νταβατζηλήκι; Επάγγελμα είναι κι αυτό. Επειδή δεν το αναγνωρίζει η εφορία και δεν δίνει ΑΦΜ για νταβατζή; Αυτά είναι υποκρισίες της κοινωνίας (άμα θες βάζουμε και της θρησκείας), σωστά; Άμα λοιπόν κάποιος γουστάρει να βγάζει λεφτά κάνοντας το νταβατζή, ποιος είσαι εσύ να του το απαγορέψεις και να του κόψεις το ψωμί; Στο όνομα τίνος πράγματος θα του το απαγόρευες δηλαδή, αφού κιόλας δε γουστάρεις τις απαγορεύσεις;

aloga είπε...

@Anonymous
έτσι μπράβο
δίνεις ρέστα.


Αλλά τι είπες;
Συζητάμε για την πορνεία;
Από ποια άποψη;
Και τι κατάλαβες από την συζήτηση;

Έλα τώρα.

Το θέμα μας είναι περί έρωτος και πολιτισμού.

Πάλι τα μπέρδεψες.

Ανώνυμος είπε...

aloga, σόρι για την ενόχληση. καλόν ύπνο.

Idom είπε...

Με τους μοτοσυκλετιστές τι θα γίνει;
Επιτρέπεται να κάνουν χρήση των κυτίων ή τσου;

Idom

Ανώνυμος είπε...

Idom,

τελευταίες πληροφορίες λένε ότι οι μηχανές θα πηγαίνουν μαζί με τα ποδήλατα...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email

Ταγοί (ήτοι οδηγοί, αγγλ. tags)

1000 ρέγγες 1100 1789 1900 190cm 1917 1939 1940 1944 1965 1967 1968 1978 1980 2008 Α. Σβιατόγκορ/А. Святогор αγάπη Αγγλία Αδάμ Σμιθ/Adam Smith Αθήνα Αιδ. Μπίλι/Rev Billy Αισχύλος Άκης Πάνου Ακρόπολη Αλαίν Καγιέ/Alain Caillé Άλαν Τιούρινγκ/Alan Turing Άλασνταιρ Μακιντάιρ/Alasdair MacIntyre Αλβέρτος Αϊνστάιν/Albert Einstein Αλβέρτος ο Μέγας Αλέξανδρος Κοζέβ/Alexandre Kojève Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης Αλέξανδρος Σμέμαν/Александр Шмеман Αλέξανδρος Σοκούροφ/Алекса́ндр Соку́ров Αλέξανδρος Τομπάζης Αλέξανδρος Τρόκκι/Alexander Trocchi Αλεξάντερ Μπέρκμαν/Александр Беркман Αλέξης Ασλάνογλου Αλέξης Καλοφωλιάς Αλέξης ντε Τοκβίλ/Alexis deTocqueville αλήθεια Αληthεια αλλοτρίωση Αλμπέρ Καμύ/Albert Camus Άλμπερτ Σπέερ/Albert Speer Άλμπερτ Φίνεϊ/Albert Finney Αλμπέρτο Καβαλκάντι/Alberto Cavalcanti Άλμπρεχτ Ντύρερ/Albrecht Duhrer Άλντους Χάξλεϊ/Aldus Haxley Αλταμίρα Αναξίμανδρος ανάπτυξη αναρχισμός Ανδρέας Εμπειρίκος Ανδρέας Παπανδρέου ανθρώπινα πιράνχας ανθρωποποίηση Άννα Άρεντ/Hannah Arendt Άννα Κοκκίνου Ανρί Ντεμπριγιώ/Henry Debrillaut Ανρί Λεφέβρ/Henri Lefebre Ανρί Μισώ/Henry Michaux Άνσελμος Γιάπε/Anselm Jappe Άνταμ Κέρτις/Adam Curtis Αντίνοος Αντουάν ντε Σαιντ-Εξυπερύ/Antoine de Saint-Exupéry Αντρέ Κερτέζ/André Kertész Αντρέ Ορλεάν/André Orléan Άντυ Γουώρχολ/Andy Warhol Αντώνης Κουτρουμπής Αποκάλυψη Απόστολος Παύλος Άρβο Περτ/Arvo Pärt Αργυριάδης-Καλούμενος-Μπάτσης Άρης Αλεξάνδρου Άρης Κωνσταντινίδης Άρης Μπερλής Αρθούρος Λένινγκ/Arthur Lehning Αρθούρος Σοπενχάουερ/Arthur Schopenhauer Αριστοτέλης Αρμαγεδώνας Άσγκερ Γιόρν/Asger Jorn Άυν Ραντ/Ayn Rand αυτοπεριδίνηση αυτοπεριστρεφόμενοι διανοούμενοι Αφρική Β.Α. Μότσαρτ/W.A/ Mozart Βαβυλώνα Βαγγέλης Αρτέμης Βαλεντίν Βολόσινοφ/Валенти́н Воло́шинов Βάλτερ Μπένγιαμιν/Walter Benjamin Βανς Πάκαρντ/Vance Packard Βασίλης Ηλιακόπουλος Βασίλης Καραποστόλης Βενετιά Βενσάν Ντεκόμπ/Vincent Descombes Βέρνερ Χέρτσογκ/Werner Herzog Βερολίνο βία Βιετνάμ Βίκτωρ Μπούλλα/Виктор Буллаa Βίκτωρ Ουγκώ/Victor Hugo Βίκτωρ Σερζ/Ви́ктор Киба́льчич Βίκτωρ Σκλόφκσι/Ви́ктор Шкло́вский Βίκτωρ Φρανκλ/Victor Frankl Βίλεμ Φλούσερ/Vilem Flusser Βίνσεντ Μπράουν/Vincent Browne Βίνφριντ Γκ. Ζέμπαλντ/Wienfried G. Sebald βιοτεχνολογία Βλαδίμιρος Λένιν/Влади́мир Ле́нин Βλαντίμιρ Μαγιακόφκι/Влади́мир Маяко́вский βοηθήματα μνήμης Γαλλία Γεράσιμος Λυκιαρδόπουλος Γερμανία Γιάννηδες Γιάννης Γρηγοριάδης Γιάννης Ισιδώρου Γιάννης Κάτρης Γιάννης Πεδιώτης Γιάννης Ρίτσος Γιάννης Σκαρίμπας Γιάννης Τσέγκος γιορτή Γιούργκεν Χάμπερμας/Jurgen Habermas Γιόχαν Γκριμονπρέ/Johan Grimonprez Γιόχαν Χουιζίνγκα/Johan Huizinga Γιώργος Γαϊτάνος Γιώργος Μακρής Γιώργος Νικολαΐδης Γιώργος Σεφέρης Γιώργος Χαντζής Γκ. Κ. Τσέστερτον/G.K. Chesterton Γκαίτε/Goethe Γκέοργκ Ζίμελ/Georg Simmel Γκετζ Άλυ/Götz Aly Γκι Αμπέιγ/Guy Abeille Γκιόργκι Λίγκετι/György Ligeti Γκιόργκι Λούκατς/György Lukács Γκουίντο Καβαλκάντι/Guido Cavalcanti Γκυ Ντεμπόρ/Guy Debord Γκύντερ Άντερς/Günther Anders γλώσσα Γουάλας Στήβενς/Wallace Stevens Γουδή Γουίλιαμ Ήγγλετον/William Eggleton Γουίλιαμ Μπάροους/William Burroughs Γουίλιαμ Σαίξπηρ/William Shakespeare Γούντι Άλλεν/Woody Allen Γρηγόρης Βαλτινός Δανία του Βορρά Δανία του Νότου Δελφοί Δημήτρης Δημητριάδης Δημήτρης Καραγιάννης Δημήτρις Βεργέτης δημιουργικότητα Διεθνής δικαιοσύνη δοκιμασίες Δουβλίνο Δραπετσώνα δυσφορία Έ. Λ. Μάστερς / Ε. L. Masters Ε.Ε. Κάμινγκς/E.E. Cummings Ε.Χ. Γονατάς Εδουάρδος Βιλ/Edouard Will εικονική δημόσια σφαίρα εικονογραφημένα κείμενα εκπομπές Ελβετία Έλεν Κέλλερ/Helen Keller Ελένη Ηλιοπούλου Ελένη Μπέλλου Ελευθερία Ελευθεριακός Ελισάβετ Άνσκομπ/Elizabeth Anscombe Εμίλ Μπενβενίστ/Emile Beneveniste Εμίλ Ντυρκέμ/Emile Durkheim Εμίλ Σιοράν/Emil Cioran Έμιλυ Ντίκινσον/Emily Dickinson Εμμανουήλ Ζάχος Παπαζαχαρίου Εμμανουήλ Καντ/Emmanuel Kant Εμμανουήλ Λεβινάς/Emmanuel Levinas Εμμανουήλ Μουνιέ/Emmanuel Mounier Έντσο Τραβέρσο/Enzo Traverso εξατομίκευση εξέγερση εξουσία επανάσταση επαναστατικός χαρτοπολτός επιβίωση επιστήμη εργασία ερείπια Ερίκ Σατί/Eric Satie Έρικ Χομπσμπάουμ/Eric Hobsbaum Έρνεστ Γκέλνερ/Ernest Gellner Ερνστ Γιούνγκερ/Ernst Junger Ερνστ Κασσίρερ/Ernst Cassirer Ερνστ Μπλοχ/Ernst Bloch ΕΣΣΔ Ετιέν Ντε λα Μποεσί/Etien De la Boetie Ευγένιος Ενρικέζ/Eugène Enriquez Ευγένιος Ζαμιάτιν/Евге́ний Замя́тинn Ευγένιος Ιονέσκο/Eugene Ionesco ευθύνη ευρωπαϊκή προοπτική ευτυχία Ζ.-Π. Βουαγιέ/J.-P. Voyer Ζ.-Π. Ντιτέιγ/J.-P. Duteuil Ζ.-Π. Σαρτρ/J.-P. Sartre Ζακ Ελλύλ/Jacques Ellul Ζακ Λακάν/Jacques Lacan Ζακ Μπουβερές/Jacques Bouveresse Ζακ Ντεριντά/Jacques Derrida Ζακ Πρεβέρ/Jacques Prévert Ζακ Σαπίρ/Jacques Sapir Ζαν Ιτάρ/Jean Itard Ζαν Μορώ/Jeanne Moreau Ζαν Μπωντριγιάρ/Jean Baudrillard Ζαν-Ζακ Ρουσσώ/Jean-Jacques Rousseau Ζαν-Λυκ Γκοντάρ/Jean Luc Godard Ζαν-Πιέρ Βερνάν/Jean Pierre Vernant Ζαπατίστας Ζάχα Χαντίντ/Zahā Ḥadīd Ζεράρ Νταβί/Gerard Davy Ζερμαίν Γκρηρ/Germaine Greer Ζήσης Κοτιώνης Ζήσης Σαρίκας Ζιλ Ντωβέ/Gilles Dauve Ζορ Βον/Zohr Vaughan Ζύγκμουντ Μπάουμαν/Zygmunt Bauman Ζυλ Ντελέζ/Gilles Deleuze Ζυλ Ντωβέ/Gilles Dauvé ζωή Ζωρζ Μπατάιγ/Georges Bataille ηθική Ηλίας Κανέττι/Elias Canetti ΗΠΑ Θανάσης Σβώλος Θατσερήγκαν/Thatchereagan θέαμα/spectacle Θένια Κουτρουμπή Θεολόγος Βοσταντζόγλου Θεός Θεοφάνης Μελάς Θεσσαλονίκη Θήοντορ Ρόζακ/Theodore Roszak θλίψη Θόδωρος Ζιάκας Θουκυδίδης Θωμάς Ιμπάνιεθ/Tomás Ibáñez Ι.Θ. Κακριδής Ίαν Χάκινγκ/Ian Hacking Ιβάν Παβλόφ/Ива́н Па́влов Ιβάν Τουργκένιεφ/Иван Тургенев Ίγγα Κρεστενσεν/Inger Christensen ιδεολογία ιδρύματα τέχνης Ιερεμίας Μπένθαμ/Jeremy Bentham ικέτες και ξένιοι Ιράν Ισαάκ Μπ. Σίνγκερ/Isaac B. Singer Ισπαχάν ιστορία ισχύς Ιχάμπ Χασσάν/Ihab Hassan Ιωάννα Τσιβάκου Ιωσήφ Μπλοχ/Joseph Bloch Ιωσήφ Ντίτζγκεν/Josef Dietzgen Ιωσήφ Στάλιν/Ио́сиф Ста́лин Κ.Π. Καβάφης Κ.Σ. Λιούις/C.S. Lewis Κάθλην Ρέιν/Kathleen Raine καλλιτέχνες Καλοκαίρι Κάρελ Φουνκ/Karel Funk Κάρεν Κίλιμνικ/Karen Kilimnik Καρλ Γκέοργκ Μπύχνερ/Karl Georg Büchner Καρλ Κορς/Karl Korsch Καρλ Κράους/Karl Kraus Καρλ Πολάνυι/Karl Polanyi Καρλ Σμιτ/Karl Schmidt Κάρολος Δαρβίνος/Charles Darwin Κάρολος Μαρξ/Karl Marx Κάρολος ο Μέγας Κάρολος Φουριέ/Charles Fourier Καρτέσιος/Descartes Καταστασιακή Διεθνής/Internationale Situationniste καταστασιακοί/situationnistes καταστροφή Κατερίνα Ηλιοπούλου Κέβιν Κέλι/Kevin Kelly Κεν Λόουτς/Ken Loach Κένεθ Γκέργκεν/Kenneth Gergen κενό κεφαλαιοκρατία Κίνα Κλάους Κάρστενσον/Claus Carstensen Κλερ Οζιάς/Claire Auzias Κλωντ Λεβί-Στρώς/Claude Lévi-Strauss Κομμούνα κομμουνισμός Κόνσταντ/Constant Niewenhuys Κόρα Ντάιαμοντ/Cora Diamond Κορνήλιος Καστοριάδης Κουρτ Βάιλ/Kurt Weil Κουρτ Σβίττερς/Kurt Schwitters κράτος κρίσεις πανικού Κριστιάν Ντελακαμπάιν/Christiane Delacampaigne Κριστόφ Κισλόφσκι/Krzysztof Kieslowski Κρίστοφερ Λας/Christopher Lash Κροστάνδη κυριαρχία Κωνσταντίνος Καραμανλής Κωνσταντίνος Ματσούκας Κωνσταντίνος Μίχος Κώστας Βάρναλης Κώστας Δεσποινιάδης Κώστας Κολημένος Κώστας Παπαϊωάννου Κώστας Χριστοδούλου Κωστής Βελόνης Κωστής Παπαγιώργης Λ. Βίτγκενσταϊν/L. Wittgenstein Λα Μετρί/ La Mettrie Λάζαρος Αρσενίου Λάκι Λουτσιάνο/Lucky Luciano Λάμπρος Κωνσταντάρας Λάο Τσε/老子 Λαρς φον Τρίερ/Lars von Trier λενινισμός Λέσχη Φιλελεύθερης Ανάγνωσης Λετριστές/Lettristes Λέων Βαλράς/Léon Walras Λέων Σεστώφ/Лев Шесто́в Λέων Τρότσκι/Лев Тро́цкий Λιούις Μάμφορντ/Lewis Mumford Λιούις Μάμφορντ/Lewis Mumford. οικονομία λογική Λόγος λογοτεχνία Λονδίνο Λόρδος Βύρων/Lord Byron Λουί Αραγκόν/Louis Aragon Λουί Μαλ/Louis Mal Λουΐ ντε Σαιν Ζυστ/Louis de Saint Juste Λουί Ντυμόν/Louis Dumont Λουίς Αλτουσέρ/Louis Althusser Λουίς Μπουνιουέλ/Louis Buñuel Λουσιέν Μαλζόν/Lucien Malson Λουσίντα και Ντέιβις Μάτλοκ/L & D Matlock Λυγκέας Λωτρεαμόν/Lautréamont μαγεία Μάης '68 Μάικ Κέλυ/Mike Kelley Μάικλ Χάρντ/Michael Hardt Μάκης Μηλάτος Μάλκολμ Λόουρι/Malcolm Lowry Μάλκολμ Χ/Malcolm X μανιφέστα Μανόλης Λαμπρίδης Μανώλης Αναγνωστάκης Μαξ Βέμπερ/Max Weber Μαξ Ήστμαν/Max Eastman Μάρθα Γκέλχορν/Martha Gellhorn Μαρία ντε Ενζέλ/Marie de Hennezel Μαρίνα Τσβετάγιεβα/Мари́на Цвета́ева Μάρσαλ Σάλινς/Marshall Sahlins Μαρσέλ Μαριέν/Marcel Mariën Μαρσέλ Μως/Marcel Mauss Μαρσέλ Ντυσάν/Marcel Duchamp Μάρτζορι Πέρλοφ/Marjorie Perloff Μάρτζορι Ρόουλινγκ/Marjorie Rowling Μάρτιν Λούθερ Κινγκ/M.L. King Μάρτιν Μπούμπερ/Martin Buber Μάρτιν Χάιντεγγερ/Martin Heidegger μελαγχολία Μελούνα Μεσαίωνας μεταμοντέρνο μεταμορφωτική δύναμη μηδέν μηδενισμός Μηνάς Εμμανουήλ Μίλτος Θεοδοσίου Μίλτος Σαχτούρης Μίλτων Φρίντμαν/Milton Friedmann Μιράντα Τερζοπούλου Μιριέλ Μπαρμπερί/Muriel Barbery Μισέλ Αλιετά/Michel Aglietta Μισέλ Ουελμπέκ/Michel Houellebecq Μισέλ Πικολί/Michel Piccoli Μισέλ Σερ/Michel Serres Μισέλ Τουρνιέ/Michel Tournier Μισέλ Φουκώ/Michel Foucault ΜισέλΤουρνιέ/Michel Tournier Μιχαήλ Θερβάντες/Miguel Cervantes Μιχαήλ Λέβι/Michael Loewy Μιχαήλ Μπακούνιν/Михаил Бакунин Μιχαήλ Μπαχτίν/Михаи́л Бахти́н Μιχαήλ Φουκώ/Michel Foucault Μιχαηλάγγελος Αντονιόνι/Michelangelo Antonioni Μόρις Ντρούρι/Maurice Drury μουσική Μουσταφά Καγιάτι/Mustafa Khayati μοφερισμός/mofferism Μπαρούχ Σπινόζα/Baruch Spinoza Μπάρυ Άνσγουωρθ/Barry Unsworth Μπέλα Ταρ/Béla Tarr Μπέρναρντ Μάντεβιλ/Bernard Mandeville Μπέρτολντ Μπρεχτ/Bertold Brecht Μπιόρκ Γκουμνστότερ/Björk Guðmundsdóttir Μπίφο Μπεράρντι/Bifo Berardi Μπραντ Μπγιόρκ/Brant Bjork Μπρέτον Γουντς Μπριζίτ Μπαρντό/Brigitte Bardot μυστικισμός Μωρίς Μερλώ-Ποντύ/Maurice Merleau-Ponty Ν.Α. Μπερντγιάεφ/ Н/ А. Бердя́ев Ν.Γ. Πεντζίκης ναζιστοφασισμός Νασρεντίν Χότζας ναυαγοί Νέα Ζηλανδία νεοφιλελευθερισμός Νικολό Μακιαβέλλι/Niccolò Machiavelli Νίκος Εγγονόπουλος Νίκος Ζαχαριάδης Νίκος Καρούζος Νίκος Μπελογιάννης Νίκος Σκοπλάκης Νίκος Buccanier Κούρκουλος Νόαμ Τσόμσκι/Noam Chomsky Νόρμπερτ Ελίας/Norbert Elias νους Νούτσιο Όρντινε/Nuccio Ordine Ντ. Χάνκοκ/D. Hancock Ντεζιντέριος Έρασμος/Desiderius Erasmus Ντέιβιντ Λυντς/David Lynch Ντέιβιντ Μπομ/David Bohm Ντέιβιντ Ρικάρντο/David Ricardo Ντέιβιντ Χιούμ/David Hume Ντμίτρι Πρίγκοφ/Дми́трий При́гов Ντον Ντελίλο/Don Delillo Ντόναλντ Γουίνικοτ/Donald Winnicott Ντονέλα Μήντοους/Donella Meadows Ξενοδοχείο των Ξένων Ξενοφών ξεψάρωμα Οδύσσεια οικονομία Οκτάβιος Πας/Octavio Paz Όλγα Γερογιαννάκη ολιγαρχία ομιλίες Ορφέας Απέργης Όσκαρ Ουάιλντ/Oskar Wilde Ούγος του Σαιντ Βίκτορ/Hugh of Saint Victor Ουίσταν Ώντεν/Wystan Auden Ουόλτ Ουΐτμαν/Walt Whitman Π.Μ.Σ. Χάκερ/P.M.S. Hacker παιδεία παιχνίδι Παναγιώτης Κονδύλης Παπάγος παπαρολογία παράδοση παραπληροφόρηση Πασκάλ Ενζέλ/Pascal Engel Πάσχος Μανδραβέλης Πέδρο Ματέο/Pedro Mateo Πέπη Ρηγοπούλου περιπέτεια Πέτρος Αρτάνης Πέτρος Κορνήλιος/Pierre Corneille Πέτρος Παπαθανασίου Πέτρος-Ιωσήφ Προυντόν/Pierre-Joseph Proudhon Πήτερ Γκητς/P.T. Geach Πήτερ Κρηφτ/Peter Kreeft Πήτερ Μπρουκ/Peter Brook Πήτερ Ουίντς/Peter Winch Πήτερ Ουότκινς/Peter Watkins Πιέρ Μανάν/Pierre Manent Πιέρ Μπουρντιέ/Pierre Bourdieu Πλαστήρας Πλάτωνας πλουραλισμός ποίηση Πολ Ρικέρ/Paul Ricoeur πολεμικά κείμενα πόλεμος πόλη πολιτική Ποτάμι προαίρεση προεκλογικά μηνύματα προλεταριάτο Προμηθέας προπαγάνδα Πωλ Βιριλιό/Paul Virilio Πωλ Βαλερύ/Paul Valery Πωλ Ζοριόν/Paul Jorion Πωλ Ζωγραφάκης Πωλ Λαφάργκ/Paul Lafargue Πωλ Ρικέρ/Paul Ricoeur Ραούλ Βανεγκέμ/Raoul Vaneigem Ραούλ Σουρίτα/Raul Zurita Ρας Ρίις/Rush Rhees Ράσελ Τζάκομπι/Russel Jacobi Ρέι Μπράντμπερι/Ray Bradbury Ρενέ Ζιράρ/René Girard Ρενέ Κλερ/ René Clair Ρέυμοντ Κάρβερ/Raymond Carver Ρίτα Γκαβέρα Ρίτσαρντ Κόμπντεν/Richard Cobden Ρίτσαρντ Μοράν/Richard Moran Ρίτσαρντ Ρόρτι/Richard Rorty Ροβεσπιέρος Ρόζα Λούξεμπουργκ/Rosa Luxembourg ρομαντισμός Ρομπέρ Αντέλμ/Robert Antelme Ρόμπερτ ΜακΝαμάρα/Robert MacNamara Ρόμπερτ Μπράουνινγκ/Robert Browning Ρόμπερτ Οπενχάϊμερ/Robert Oppenheimer Ρόμπερτ Ρέντφορντ/Robert Redford Ρόμπερτ Φρανκ/Robert Frank Ρόμπερτ Χας/Robert Hass Ρομπέρτο Χουαρόθ/Roberto Juarroz Ρωσία Σαίξπηρ/Shakespeare Σαν Φρανσίσκο Σαρλ Μπωντλέρ/Charles Baudeilaire Σαρλ Μπωντλέρ/Charles Baudeilaire Σαρλ Πεγκί/Charles Péguy Σέρεν Κίρκεγκωρ/Søren Kierkegaard Σέσιλ ντε Μιλ/Cecil DeMille σθένος Σιγισμούνδος Φρόιντ/Sigmund Freud Σιμόνη Βέιλ/Simone Weil Σίμων Λέις/Simon Leys σινεμά Σίντνεϊ Λιουμέτ/Sidney Lumet Σίσυφος σκεπτικισμός Σκιπίων ο Αφρικανός σκουπιδοντενεκέδες Σλαβόι Ζίζεκ/Slavoj Žižek Σόνια σοσιαλδημοκρατία Σοσιαλισμός ή Βαρβαρότητα Σουηδία Σουν Τζου/ 孫子 σουρεαλισμός σοφία σοφιστική Σπύρος Κυριαζόπουλος σταλινισμός Σταμάτης Πολενάκης Στάνλεϊ Κάβελ/Stanley Cavell Στάντις Λώουντερ/Standish Lawder Στέλιος Κούλογλου Στέλιος Ράμφος Στεφάν Λιαβινιότ/Stéphane Lavignotte Στέφανος Λουπάσκο/Stephan Lupasco Στέφανoς Ροζάνης Στήβεν Πίνκερ/Steven Pinker στρατόπεδα εργασίας Συλβαίν Πιρόν/Sylvain Piron Σύλβια Πλαθ/Sylvia Plath Σύλλογος Υπαλλήλων Βιβλίου-Χάρτου Σύνταγμα σχετικισμός Σωκράτης σώμα Τ.Κ.Παπατσώνης Τ.Σ. Έλλιοτ/T.S. Elliot Τάκης Μίχας Τάλκοτ Πάρσονς/Talcott Parsons Τάσος Λάγγης ΤΒΧΣ Τέοντορ Αντόρνο/Theodor Adorno τέχνη τεχνικό σύστημα τεχνοεπιστήμη τεχνοκρατία τεχνολογικός μεσσιανισμός τεχνοσάχλα Τζ. Ρ. Σάουλ/J. R. Saul Τζ. Στ. Μιλλ/J. St. Mill Τζ.Ρ.Ρ. Τόλκιν/J.R.R. Tolkien Τζακ Α. Γκόλντστοουν/Jack A. Goldstone Τζέημς Μπάλντουιν/James Baldwin Τζένια Σενμπάουμσφελντ/G. Schönbaumsfeld Τζέφρεϊ Χερφ/Jeffrey Herf Τζον Κ. Γκαλμπρέιθ/John K. Galbraith Τζον Λοκ/John Locke Τζον Μ. Κούτσι/John M. Coetzee Τζον Ρωλς/John Rawls Τζον Σερλ/John Searle Τζον Στάινμπεκ/John Steinbeck Τζον Φ. Κέννεντυ Τζον Φόουλς/John Fowles Τζον Χιούστον/John Houston Τζον Ώστιν/John Austin Τζορτζ Όργουελ/George Orwell Τζορτζ Στάινερ/George Steiner Τζόρτζιο Αγκάμπεν/Giorgio Agamben Τζουζέπε Πίνοτ-Γκαλίτσιο/Giuseppe Pinot-Gallizio Τζούλια Κρίστεβα/Julia Cristeva Τόμας Πίντσον/ Thomas Pynchon Τόμας Ρηντ/Thomas Reid Τόμας Χομπς/Thomas Hobbes Τόνι Νέγκρι/Toni Negri Τόνι Σουάρτζ/Tony Schwartz τραγωδία Τρανσχιουμανισμός Τριλεκτική Μέθοδος Τρόικα Τσαρλς Μπουκόφσκι/Charles Bukowski Τσαρλς Ντέιβενπορτ/Charles Davenport Τσαρλς Ράιτ Μιλλς/Charles Wright Mills Τσαρλς Σ. Περς/Charles S. Peirce Τσαρλς Τέιλορ/Charles Taylor Τσαρλς Φορτ/Charles Fort τυραννία Υβ Λε Μανάκ/Yves Le Manach Υβ Μισώ/Yves Michaud υλισμός υπαρξισμός υποκείμενο υποκρισία υπομονή Φ. Ε. Ρεϊνάλ/F. E. Reynal Φαινομενολογία Φερδινάνδος Σελίν/Ferdinand Céline Φερνάντο Αρρραμπάλ/Fernando Arrabal Φερνάντο Πεσσόα/Fernando Pessoa Φίγκαρο Φιλανθρωπία φιλία Φίλιππος Λάρκιν/Philip Larkin Φιλοσοφία Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι/Фёдор Достоевский Φλαν Ο' Μπράϊαν/Flann O' Brien Φουκουσίμα Φραγκίσκος Λυοτάρ/François Lyotard Φραγκίσκος Φουρκέ/François Fourquet Φράνσις Μπέικον/Francis Bacon Φρανσουά Γκρουά/François Grua Φρανσουά Καραντέκ/François Caradec Φρανσουά Σιμιάν/François Simiand Φρανσουά Φουρκέ/François Fourquet Φρανσουά-Μαρί Βολταίρος/François-Marie Voltaire Φραντς Κάφκα/Frantz Kafka Φρειδερίκος Έμπερτ/Fredrich Ebert Φρειδερίκος Ένγκελς/Friedrich Engels Φρειδερίκος Μουρνάου/Friedrich Murnau Φρειδερίκος Νίτσε/Friedrich Nietsche Φρέντερικ Τέιλορ/Frederick Taylor Φρέντερικ Τζέιμσον/Frederick Jameson Φρήντριχ Γιάκομπι/Friedrich Jacobi Φρήντριχ Χάγιεκ/Friedriech Hayek φρίκη Φριτς Λάιστ/Fritz Leist φρμκ Φώτης Τερζάκης Χ. Λ. Μπόρχες/J. L. Borges Χ. Μ. Εντσενσμπέργκερ/H. M. Enzensberger χαρά Χάρβαρντ Χάρι Χόλε Χάρυ Γκουγκενχάιμ/Harry Guggenheim Χάρυ Φράνκφουρτ/Harry Frankfurt Χέγκελ/Hegel Χέερτ Μακ/Geert Mak Χένρικ Ίψεν/H. Ibsen Χέρμαν Μέλβιλ/Herman Melville Χέρμπερτ Μαρκούζε/Herbert Marcuse χιούμορ Χιροσίμα Χλόη Κολλύρη Χουάλ Βίβες/Juan Vives χρεοκοπία χρήμα Χρήστος Βακαλόπουλος Χριστός χρόνος ψυχή ωφελιμισμός Bar Beduin beton7 BHL Biennale Bob Marley Bodies Bruce Springsteen Cinemarian dada dangerfew David Bowie DAVOS DOCUMENTA Einsatzgruppe D EMAF Frank Zappa Gaston Bachelard/Γκαστόν Μπασλάρ Happyfew HighSpeedAcces Hildegoesasger Hollowsky Iggy Pop Il Consigliere intothepill izi Jazz Jeffrey Lee Pierce Jimmy Cliff Joe Strummer Johnny Cash Keith Richards lifestyle Malaguena media memento mori Miles Davis Monty Python Muppet Show nem68 Nick Cave Nosotros RadioBubble Renty robe de chambre Salon De Vortex Scott Asheton Serajevomag sexbox Svetlana Alexievits/Σβετλάνα Αλεξίεβιτς Tales from the Crypt TESTS! The Guardian TwixtLab urban hacking Vince Taylor Wall Street Journal wobblies Zabriskie Point Zoviets