μετάφραση:
60.000 μάρκα του Ράιχ
Αυτό είναι το ποσόν που κοστίζει στη Λαϊκή Κοινότητα των Γερμανών κατά τη διάρκεια της ζωής του αυτό το άτομο, που υποφέρει από κληρονομικού τύπου αναπηρία.
Συμπολίτη, αυτά είναι και δικά σου λεφτά!
Διάβασε το Neues Volk,
το μηνιαίο περιοδικό του Γραφείου Φυλετικής Πολιτικής
του NSDAP [Ναζιστικού κόμματος]
το μηνιαίο περιοδικό του Γραφείου Φυλετικής Πολιτικής
του NSDAP [Ναζιστικού κόμματος]
(Γερμανία, 1938)
Σημ. H.S. Η φρικιαστική αυτή αφίσα ήταν ενταγμένη στα πλαίσια του ναζιστικού προγράμματος ευθανασίας. Το πρόγραμμα αυτό ξεκίνησε πολύ ήσυχα και απαλά, όπως και το αντίστοιχο της εξόντωσης των Εβραίων, των Τσιγγάνων, των ομοφυλόφιλων και άλλων: με απλή καταγραφή όλων των «ελαττωματικών» πολιτών. Στο όνομα του εξορθολογισμού των δημόσιων εξόδων. Κι έπειτα ήρθε ο όλεθρος.
Όλα αυτά έχουν σαφείς προπάτορες και γνωστά εγγόνια:
- την πλύση εγκεφάλου στο όνομα της ιερής Οικονομίας, δηλαδή της κυριαρχίας του χρήματος πάνω σε κάθε όψη και στιγμή της ζωής
- την ίδια την, αρχικά σιωπηρή και τώρα πια κραυγαλέα άνευ όρων, παράδοση της πολιτικής και πνευματικής ηγεσίας στους υπηρέτες της Οικονομίας
- το φετιχισμό των «οικονομικών μεγεθών» και του «εξορθολογισμού» της κοινωνικής ζωής
- την ακύρωση κάθε ιδέας επιλογής υπό την σπάθη των μονόδρομων «οικονομικών αναγκών»
- τον καθαγιασμός των «περικοπών» −με πρώτα θύματα, από καιρό, τους κατά τους ναζιστές «ελαττωματικούς» συνανθρώπους μας −,
- δηλαδή: τις κυρίαρχες ιδέες και την κυρίαρχη ατμόσφαιρα ζωής, κάτω από τις οποίες έχουμε βρεθεί να ζούμε και σήμερα!
Μην μας πιάνει λήθαργος λοιπόν, γιατί θα κοιμηθούμε στο προσκέφαλο του λογιστικού πειθαναγκασμού και θα ξυπνήσουμε αγκαλιά με τη φρίκη!
12 σχόλια:
Τρομακτικό κι όμως συνέβη εκεί που πολύ δύσκολα κάποιος θα το πίστευε.
Στο κέντρο της "εκ φύσεως" "πολιτισμένης" Ευρώπης.
Παρακολουθώντας την επικαιρότητα βλέπουμε ότι είμαστε και πάλι πολύ κοντά σε παρόμοιες επιχειρηματολογίες.
Η υπόδειξη αυτής της παραφροσύνης, που αυτοπροσδιορίζεται ως ορθολογισμός, είναι από τα πρώτα ζητούμενα για τις δράσεις που σκοπεύουν στον μετασχηματισμό.
ανατριχιαστικό!
Καθόλου τρομακτικό, καθόλου ανατριχιαστικό -καθ’ όλα όμως ιστορικά υπαρκτό και γι' αυτό ακριβώς θα πρέπει να ''Μην μας πιάνει λήθαργος'' όπως πολύ σωστά γράφεις φίλε Hollow Sky και μαλάκυνση με ιδεολογικές ευκολίες του στύλ: πρωτεύων εις τον φιλελευθερισμόν είναι το ηθικό και το οικονομικόν, ενώ στο φασισμό το πολιτικόν και άρα όποιος ασκεί κριτική σε αυτό το πρωτείο του ηθικού και οικονομικού -που ενστερνίζεται και ο λενινισμός/σταλινισμός του Αγίου-Μέγα Κόμματος (και τούτο το Κόμμα είναι κοινό σημείο με τον φασισμό)- είναι στη πτέρυγα του πρωτείου του πολιτικού κ.λπ... Αυτά βέβαια είναι επιφανειακά επιχειρήματα με πολεμικούς σκοπούς.
Επιπροσθέτως θα ήθελα να υπενθυμίσω πως οι ρίζες της ''ορθολογικής'' και ψευδοεπιστημονίζουσας ευγονικής και ρατσιστολογίας έχει τις ρίζες στης εις τη Μέγα Νήσο των Λόρδων και των αρίων πουριτανών Αγγλοσαξονων -ναι την φιλελευθέραν Αγγλίαν εννοώ βρέ...
Ολοκληρώνοντας παραθέτω τα κάτωθι:
«Όσο το αυτοκίνητο παραμένει ένα μέσο μεταφοράς για ιδιαίτερα προνομιούχους κύκλους, εκατομμύρια υπάκουοι, ΕΡΓΑΤΙΚΟΙ και ικανοί άνθρωποι, οι οποίοι πολλές φορές ζουν μια ζωή με περιορισμένες ευκαιρίες, νιώθουν με πίκρα ότι τους αρνούνται ένα μέσο μεταφοράς που θα τους άνοιγε, ιδίως τις Κυριακές και τις αργίες, μια πηγή άγνωστης, χαρμόσυνης ΕΥΤΥΧΙΑΣ... Ο εμφατικά ταξικός και άρα κοινωνικά διχαστικός χαρακτήρας που έχει προσδοθεί στο αυτοκίνητο πρέπει να απαλειφθεί’ το αμάξι δεν πρέπει να παραμείνει ένα αντικείμενο πολυτελείας, αλλά να γίνει ένα ΧΡΗΣΤΙΚΟ αντικείμενο!»
Τα παραπάνω έλεγε εγκαινιάζοντας το 1934 την έκθεση αυτοκινήτου του Βερολίνου ο κ.κ Αδόλφος. [Εργατικότητα, ευτυχία και χρηστικότητα... ορισμένες ανατιμημένες έννοιες και αξίες της νεωτερικότητας για τις οποίες μιλούσε και ο Χίτλερ. Ενδιαφέρον...]. Αυτά δια τα πολεμικά άνωθεν επιχειρήματα.
Θέλει να κρυφτεί η πουτάνα (συγχωρέστε με για το αισχρόν) η αποδοτική νεωτερικότητα και η χαρά δεν την αφήνει.
Όλα τούτα βέβαια θάβονται κάτω από ''προοδευτικότητες'' διαφόρων ειδών .
Και μια αφίσα συμπληρωματικά
http://2.bp.blogspot.com/-H2s9S4ojScs/TV7fXVIw6II/AAAAAAAAAm8/z7kWivA5Fbg/s1600/1.jpg
Ανθρωπολογία της αποδοτικότητας, της κατανάλωσης, του χρέους και του κέρδους, ακόμα της εργασίας, του εμπορεύματος και των μέσων παραγωγής...
Τουτέστιν, ανθρωπολογία χωρίς άνθρωπο, ψυχολογία δίχως ψυχή.
Δημήτρης
Υ.γ: ήδη οι απόμαχοι συνταξιούχοι είναι εξόχος αντιπαραγωγικοί και βάρος δια τον προυπολογισμόν -και τα μοσχάρια εις το Βέλγιον ξέρετε σφάζονται εντός εξαιρετικής αισθητικής και αρχιτεκτονικής κτίσματα, πολιτισμένα μιας και δεν μένει ίχνος αίματος...
Τυχαίνει η γυναίκα μου να έχει μια αδελφή με "νοητική στέρηση"..
και λίγα λες.
Το νταχάου είναι ΕΔΩ
δε θα πω τίποτα άλλο για την φασιστική κοινωνία μας,,
μόνο αυτό:
το νταχάου είναι ΕΔΩ
μεσ στον υπνοσακο των ορατων η αιχμαλωσια μου..
κρικέλα δεν εχει η γης να την παρει κανεις εις την πλατη του, ουτε ο δυνατος, ουτε ο αδυνατος..
longjohn
το αναδημοσιευσα
@Δημήτρη
Για το "ωραίο" απόσπασμα του Αδόλφου που παράθεσες, ας δώσουμε και βιβλιογραφική παραπομπή για τους δύσπιστους:
Volkisher Beobachter, 9 Mar. 1934, αναφέρεται π.χ. στο Wolfgang Sachs, "Die Liebe zum Automobil", 1984, σελ. 72
(αντιγράφω από μια υποσημείωση της βιβλιοθήκης μου και αμαρτίαν ουκ έχω).
Ο Χίτλερ είχε παθιαστεί με τα σχέδια για ένα "λαϊκό αυτοκίνητο" (Volkswagen) όπως και με την κατασκευή των autobahns (ελπίζω να το γράφω σωστά). Ή να είσαι εκσυγχρονιστής ή να μην είσαι!
@ Δημήτρη (και Μπουκάν)
ακριβώς - και για δες, απόσπασμα από αυτή την ομιλία του Χίτλερ υπάρχει και σ' ένα βιβλίο που μετέφρασα και είναι υπό έκδοση (Εικοστού Πρώτου), το "AUTOPHOBIA" του Brian Ladd, από όπου και παραθέτω:
Πράγματι, ένας από τους διασημότερους λάτρεις του αυτοκινή-του (αν και ο ίδιος δεν είχε οδηγήσει ποτέ!) ήταν ο Αδόλφος Χίτλερ, που ξετρελαινόταν να τρέχει με τη Mercedes του. Εκτός από το μηχανοκίνητο πόλεμο και τη γενοκτονία, ο Χίτλερ είναι πασίγνωστος και για τα δυο δημοφιλέστατα σχέδια υπέρ της αυτοκίνησης που εκπόνησε το καθεστώς του: το «αυτοκίνητο του λαού» (Volkswagen) και τους αυτοκινητόδρομους . Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός, ότι οι μεταγενέστεροι λάτρεις και των δύο συνήθως αρνούνται, πως είχαν οποιαδήποτε σχέση με τα με-γαλύτερα και πιο δυσοίωνα σχέδια του Τρίτου Ράιχ. Ακριβώς όπως ήταν αναμενόμενο, πολλοί ιστορικοί υποστήριξαν ότι αυτά τα πολιτικά σχέδια ήταν στην πραγματικότητα μέρος της πολεμικής μηχανής του Χίτλερ. Το επιχείρημα ότι η Volkswagen ήταν απλά ένα πρόσχημα για να δημιουρ-γήσουν μια οδική υποδομή για τα τεθωρακισμένα, και ότι οι αυτοκινητό-δρομοι κατασκευάστηκαν κατά κύριο λόγο για τη μετακίνηση των στρα-τευμάτων, είναι στην καλύτερη περίπτωση υπερβολικό. Τόσο η προώθη-ση του αυτοκινήτου όσο και η ανάπτυξη του μηχανοκίνητου πολέμου αποτελούσαν κομμάτι μιας τεχνολογικής αισιοδοξίας με επιθετική χροιά, η οποία δέσποζε στο Τρίτο Ράιχ.
@ Eriugena,
όπως το λες - κι εγώ τα γνωρίζω από σχετικά κοντά μιας κι η γυναίκα μου δουλεύει με παιδιά με "νοητική υστέρηση" ...
@ Νοσφεράτο,
ευχαριστούμε!
Εκσυγχρονιστής και όχι μόνο buccaneer's gambit, αλλά και ριζοσπάστης.
Για να μην αναφερθώ καν στο πλήθος αναφορών που υπάρχουν στις "αγων-ιώδεις" εργογραφίες του κ.κ Αδόλφου σε λέξεις όπως "πρόοδος" και "ανθρωπότητα" και στο συνδιασμό μεταξύ τους...
Ας τα έχουν αυτά στο νου τους οι "δυνάμεις της προόδου" και τα "κόμματα της ανθρωπότητας" -καθώς η συνθηματολογία δεν εξασφαλίζει τίποτα.
Τεχνολογική αισιοδοξία και μεσσιανισμός έχουν συνάφεια με τον τεχνοκρατισμό Hollow Sky.
Στα Ιωάννινα το μόνο σχολείο που υπήρχε για "απόκληρα από την κοινωνική νοημοσύνη" παιδιά έκλεισε για λόγους περικοπής δαπανών.
Που είναι οι "φιλελεύθεροι" μας που προσπαθούν να εισαγουν αγγλισμό με καθυστέρηση αιώνων στην Ελλάδα -και να μας ''μάθουν'' τους Άγγλους ηθικούς φιλοσόφους...
Που είναι αυτοί που μιλούν για την ευρυθμία της κοινωνίας απορρίπτοντας τη κοινωνία; αυτοί που μιλούν για τις ανεπίτρεπτες παρεμβάσεις του κράτους χρησιμοποιώντας το κράτος; αυτοί που μιλούν για ατομικά δικαιώματα τηρώντας τα επιλεκτικά;
Είναι εκεί που ήταν πάντα...
Δημήτρης.
Δημοσίευση σχολίου